Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: MAM
Marketing

PR Summit konference Forum Media odstartoval „Mr Public Relations“

Irena Buřívalová11. 11. 202111. 11. 2021

Největší oborová konference Forum Media letos probíhá na třech scénách zároveň. Právě začal PR Summit. Zahájil jej Patrik Schober, předseda výkonné rady Asociace public relations (APRA), která je partnerem PR Summitu.

„PR Summit jsme vždy pořádali sami, ale toto je unikátní příležitost, aby se sešla celá branže i v rámci networkingu na jednom místě,“ pochvaluje si Schober.

Moderátor Václav Sochor pak na pódium uvedl Riche Leigha, zakladatele Radioactive PR a autora bestselleru Mýty o PR, který se v oboru pohybuje od roku 2008 a od roku 2014 řídí vlastní agenturu. Jednou si dokonce legálně změnil své jméno na Mr Public Relations.

Ten zdůraznil, že experti z PR oboru jsou silní ve vyprávění prostředku příběhu, ale aby uměli ukázat klientům svůj přínos, musejí se soustředit i na začátek a konec.

„Pohádku o popelce také nevyprávíte jen částí, kdy upadla na schodech a ztratila skleněný střevíc. To by přeci zanechalo spoustu nezodpovězených otázek,“ nabídl Leigh trefnou paralelu.

„Data a výzkum nám poskytují první třetinu příběhu. Podívejte se na trh a konkurenci, nemějte strach nesouhlasit s briefem klienta. Prostřední část příběhu, to je vaše silná stránka. Ale nezapomeňte na závěr, ujistěte se, která data  chcete klientovi představit, abyste mu vysvětlili svůj přínosu a hodnotu. A řekněte ‚ne‘ AVE,“ plamenně zakončil Leigh.

Po Leighovi přišel na scénu Matt Stearns, senior vice president a šéf externí komunikace UnitedHealth Group, která má 100 milionů pojištěnců a je pátou největší americkou společností.  

„Před 2020 měl náš CEO v médiích dva rozhovory. To jsme museli radikálně změnit. Naši komunikaci jsme museli učinit daleko více proaktivní,“ řekl například Stearns, podle kterého nyní management společnosti daleko více komunikuje se zaměstnanci i s médii. Poukázal také na to, jak problematika ESG čím dál více proniká i do jeho oboru.

Zavřít reklamu

„Nakoupeno s láskou“: Startup Everli představil novou mezinárodní kampaň od VCCP

Starší článek

Slavné kampaně na Forum Media

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News

Martina Říhová, výkonná ředitelka společnosti Active Radio, kam patří například Evropa 2, nově řídí i spřízněnou společnost CMI News. Tu doposud vedl…
27. 5. 202227. 5. 2022
Média

Knowlimits se stává největší agenturou na trhu

Lokální agentura Knowlimits se na základě žebříčku velikosti klientského portfolia stává nejsilnější mediální agenturou v Česku. Pařížský institut RECMA,…
26. 5. 202226. 5. 2022
Marketing

Everli získala investici 22 milionů eur od italské společnosti United Ventures

Společnost Everli, přední evropské online tržiště s potravinami, získala další finanční prostředky ve výši přes půl miliardy korun pod vedením nového…
26. 5. 202226. 5. 2022
Kampaně

Tatra chce nabrat 500 lidí, spouští náborovou kampaň

Kopřivnická automobilka řeší nedostatek pracovní síly. Pro velkou kampaň vytvořila nový web, zapojí sociální sítě, billboardy i regionální tisk a rozhlas.
26. 5. 202226. 5. 2022
Reklama
Forum Media banner 300x250
ČEZ vize banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek
BigBoard rozšiřuje online aktivity, společnost posílí Ferdinand Kraus z O2

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.