Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Pipedrive
Marketing

Pipedrive rozšiřuje marketplace, přibyl Zoom, Google Workspace nebo Microsoft Teams

Redakce MAM15. 11. 202116. 11. 2021

Startup Pipedrive, který vyvíjí komplexní CRM platformu pro zvyšování prodejů, rozšířil svůj marketplace o sedm nových aplikací. Mezi ně zařadil i nejvýznamnější komunikační nástroje od Googlu, Zoomu a Microsoftu.

Z původních 15 integrací, které měla aplikace po svém spuštění, dosáhl nyní jejich počet téměř 300, překročení tohoto čísla je v plánu do konce letošního roku. Cílem Pipedrive je pokrýt kompletní obchodní cyklus v rámci jedné CRM platformy, respektive veškeré potřeby malých a středních firem, které tvoří hlavní uživatelskou základnu startupu.

„V Pipedrive vyvíjíme naše produkty tak, aby naplňovaly potřeby našich zákazníků. Obchodníci z malých a středních firem zpravidla využívají osvědčené nástroje pro komunikaci a týmovou spolupráci a zároveň je chtějí mít propojené v rámci jedné CRM platformy. Proto vybíráme vždy ty nejrelevantnější aplikace a nativně je integrujeme do našeho marketplace,“ říká Michal Smetana, vedoucí české pobočky startupu Pipedrive.

Nově integrované aplikace v Pipedrive:

● Microsoft Teams pro chat, videohovory i sdílení souborů

● Zoom, nástroj pro videohovory a videokonference

● Google Meet pro týmovou online komunikaci

● QuickBooks, účetní aplikace pro malé a střední podniky

● Xero, cloudová účetní platforma určená malým firmám a jejich poradcům

● Trello, tiketovací nástroj pro projektové řízení a týmovou spolupráci

● Monday, cloudová platforma pro vytváření aplikací a softwaru pro řízení práce

Nativně integrované aplikace nabídnou obchodníkům jednotnou uživatelskou zkušenost, bez nutnosti přepínat aplikace, okna či záložky v prohlížeči. Zároveň nabídnou stejnou funkčnost, jako by byly instalovány samostatně. Pipedrive tak posiluje svou CRM platformu, která přináší na jednom místě potřebné nástroje i přístup k veškerým datům. Obchodníci se tak mohou soustředit na to hlavní: uzavírání kontraktů a neustálé zdokonalování obchodního procesu.

„Chceme, aby malé firmy rostly s námi a mohly využívat všechny nástroje, které odpovídají jejich byznysovým potřebám. Počet integrací proto plánujeme i nadále rozšiřovat a poskytnout tak obchodníkům vše potřebné k hladké týmové spolupráci a rychlejšímu uzavírání obchodů. Soustředit se budeme na vše, co souvisí s prodejem, tedy marketingové a komunikační nástroje, aplikace pro účetnictví, fakturaci, řízení procesů, plánování i zákaznickou podporu,“ dodává Michal Smetana.

Zavřít reklamu

Frekvence 1 staví v nové kampani na pestré nabídce svých osobností

Starší článek

Ogilvy a VMLY&R ukončily dlouholeté členství v Asociaci komunikačních agentur

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News

Martina Říhová, výkonná ředitelka společnosti Active Radio, kam patří například Evropa 2, nově řídí i spřízněnou společnost CMI News. Tu doposud vedl…
27. 5. 202227. 5. 2022
Média

Knowlimits se stává největší agenturou na trhu

Lokální agentura Knowlimits se na základě žebříčku velikosti klientského portfolia stává nejsilnější mediální agenturou v Česku. Pařížský institut RECMA,…
26. 5. 202226. 5. 2022
Marketing

Everli získala investici 22 milionů eur od italské společnosti United Ventures

Společnost Everli, přední evropské online tržiště s potravinami, získala další finanční prostředky ve výši přes půl miliardy korun pod vedením nového…
26. 5. 202226. 5. 2022
Kampaně

Tatra chce nabrat 500 lidí, spouští náborovou kampaň

Kopřivnická automobilka řeší nedostatek pracovní síly. Pro velkou kampaň vytvořila nový web, zapojí sociální sítě, billboardy i regionální tisk a rozhlas.
26. 5. 202226. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 300x250
Forum Media banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek
BigBoard rozšiřuje online aktivity, společnost posílí Ferdinand Kraus z O2

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.