Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: ADF
Marketing

Omnichannel řešení pro správu kampaní

AdvertorialRadka Krčilová, Analytics Data Factory3. 11. 20213. 11. 2021

Spotřebitelé jsou zaplaveni nabídkami. Co rozhoduje o úspěchu a získání nového zákazníka?

Co kdyby zákazník při komunikaci s vaší značkou dostal přesně to, co hledá, navíc okamžitě? Co kdyby se marketingové kampaně staly efektivnější a přinesly lepší míru odezvy na základě analytických údajů a možností segmentace zákazníků? Společnost Analytics Data Factory představuje řešení SAS Customer Intelligence 360 (SAS CI 360), které komplexně pokrývá potřeby v oblasti digitálního marketingu, zpracování, vyhodnocování a aktivace zákaznických dat.

SAS CI 360 dokáže zákazníka nejen identifikovat, ale zároveň kombinovat jeho data ze všech online i offline komunikačních kanálů. Díky tomu jsou marketéři schopni vytvářet cílenou a personalizovanou komunikaci všemi dostupnými kanály. Na rozdíl od tradičních „marketingových cloudových“ řešení používá dynamickou technologii sběru dat, která umožní sjednotit a využít data ze všech cloudů. Z nich lze zpracovat přehlednou analýzu, díky které budete moci činit přesná rozhodnutí v reálném čase. Velmi snadno lze také kombinovat data z SAS CI 360 s daty z offline zákaznických kanálů jako například call center, CRM, POS. Díky integraci dat získáte bohaté vícekanálové propojení zákazníků. Zároveň se můžete rozhodnout, kde chcete mít data uložena. Data, která jsou zachycena v SAS CI 360, nereprezentují pouze kliknutí na stránku. Řešení je schopno zachytit online chování zákazníků na detailní úrovni a může je přidružit k offline zdrojům jako jsou marketingové, demografické a nákupní informace. Informace, které zákazník o sobě zanechá na webu, jako jsou například nákupní preference, je možné snadno spojit s integrovanou knihovnou a přizpůsobovat obsah nabídek dle preferencí zákazníka ve správný čas.

Většina společností nemá kapacity k tomu, aby mohly účinně vytvářet predikce pro marketingové účely. Modulární povaha řešení umožňuje postupně přidávat nové moduly a rozšiřovat funkcionality. Jde začít s dynamickým shromažďováním a analýzou dat. Poté rozšířit o funkci interakce se zákazníky například prostřednictvím webových aplikací, e‑mailu nebo mobilních aplikací. Zároveň můžete sledovat průběh kampaní, testovat a měřit jejich úspěšnost.

CLOUD DATA PLATFORM (CDP)

Každá moderní společnost potřebuje shromažďovat údaje o zákaznících. Zároveň má většina společností problém, protože jejich data jsou umístěna v různých systémech, uvnitř nebo mimo organizaci. Podle Harvard Business Review chce 73 procent obchodníků využít všechny dostupné údaje, ale reálně tak může učinit pouze 18 procent. Platforma zákaznických dat (CDP) dokáže sjednotit data z více zdrojů, vytvořit jednotný zákaznický profil a data aktivovat v reálném čase.

Funkcionality CDP v rámci SAS Customer Intelligence 360 jsou navrženy tak, aby poskytovaly možnosti nad rámec běžných
CDP. S pomocí umělé inteligence dokáže SAS CDP vylepšit a rozšířit údaje o zákaznících o personalizaci v reálném čase a automatické doručování zacíleného obsahu. Obě tyto funkce jsou rozhodujícími faktory pro vytváření zákaznické zkušenosti (CX).

Porovnání běžných CDP a SAS CDP

VYTVOŘENÍ DATOVÉ INFRASTRUKTURY

  • Běžné CDP vyžaduje importovat všechna zákaznická data do CDP nebo do marketingového cloudu.
  • SAS CDP využívá hybridní architekturu a díky tomu mohou být zákaznická data uložena v bezpečí. SAS CDP nabízí široké možnosti integrace s okolním světem.

KOMPLEXNÍ DIGITÁLNÍ A OFFLINE SPRÁVA IDENTIT

  • Běžné CDP nedokáže identifikovat známého zákazníka napříč všemi zařízeními a přiřadit k zákaznickému profilu data získaná z offline zdrojů.
  • SAS CDP zabezpečuje správu identit a spojování online/offline dat, přičemž zohledňuje pravidla ochrany soukromí.

DETEKCE UDÁLOSTÍ V REÁLNÉM ČASE

  • Běžné CDP často nezaznamená všechny události v digitálním světě a nedokáže reagovat v reálném čase. Kvůli tomu dochází ke zpoždění interakce se zákazníkem.
  • SAS CDP eliminuje zpoždění digitálních dat použitím streamovací datové platformy, která umožňuje streamování událostí v reálném čase a do libovolného cloudu. Rozpoznává a zachycuje události ve všech zařízeních a komunikačních kanálech a v reálném čase aplikuje rozhodování.

BUDOVANÍ ZÁKAZNICKÉ ZKUŠENOSTI (CX)

  • Běžné CDP poskytují řešení hlavně pro oblast marketingu. Zapomínají však na další oblasti jako prodej, servis, podvody nebo risk. V těchto oblastech musí být uplatněna personalizace, inteligentní rozhodování a řízená analytika. Řešení pouze pro účely marketingu nedokáže přinést nejlepší zákaznickou zkušenost.
  • SAS CDP pomocí inteligentního rozhodování a integračních schopností rozšiřuje pole působnosti i mimo marketing a tím dokáže efektivně vytvářet tu nejlepší zákaznickou zkušenost.
Zdroj: ADF

Zavřít reklamu

Knowlimits hájí prvenství v Recma Quali-pack Report

Starší článek

Kampaň „vercajk v cajku“ podporuje prevenci rakoviny prostaty

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News

Martina Říhová, výkonná ředitelka společnosti Active Radio, kam patří například Evropa 2, nově řídí i spřízněnou společnost CMI News. Tu doposud vedl…
27. 5. 202227. 5. 2022
Média

Knowlimits se stává největší agenturou na trhu

Lokální agentura Knowlimits se na základě žebříčku velikosti klientského portfolia stává nejsilnější mediální agenturou v Česku. Pařížský institut RECMA,…
26. 5. 202226. 5. 2022
Marketing

Everli získala investici 22 milionů eur od italské společnosti United Ventures

Společnost Everli, přední evropské online tržiště s potravinami, získala další finanční prostředky ve výši přes půl miliardy korun pod vedením nového…
26. 5. 202226. 5. 2022
Kampaně

Tatra chce nabrat 500 lidí, spouští náborovou kampaň

Kopřivnická automobilka řeší nedostatek pracovní síly. Pro velkou kampaň vytvořila nový web, zapojí sociální sítě, billboardy i regionální tisk a rozhlas.
26. 5. 202226. 5. 2022
Reklama
Forum Media banner 300x250
ČEZ vize banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek
BigBoard rozšiřuje online aktivity, společnost posílí Ferdinand Kraus z O2

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.