Foto: Notino

Notino expanduje do Irska a baltských zemí

4. 11. 2021 10:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

TV Nova je průkopníkem nových trendů

TV Nova mění přístup k audiovizuální produkci. Zelené natáčení se stává standardem přinášejícím ekologické inovace.

Reklama
SDG

Prodejce parfémů a kosmetiky Notino vstupuje do Irska a pobaltských států. Nově bude prodávat sortiment celkem ve 28 evropských zemích. V nadcházejícím roce plánuje v zahraničí i rozšiřování sítě distribučních center.

Společnost dosud působila na 24 trzích. Nově k nim přibylo Estonsko, Litva, Lotyšsko a Irsko. „Expanze na zahraniční trhy s sebou vždy přináší řadu více či méně náročných úkonů, se kterými se musíme vypořádat. Ať už je to cizí jazyk, znalost místní legislativy, zajištění lokálních dopravců či navýšení skladových zásob a kapacit distribučních center. Těší mě, že naše dlouholeté zkušenosti s působením po celé Evropě nám dnes umožňují připravit vstup rovnou do čtyř nových zemí zároveň. A věřím, že u čísla 28 ještě nekončíme,“ komentoval novou expanzi Zbyněk Kocián, generální ředitel Notina.

PSALI JSME
Notino otevřelo svou největší prodejnu v Česku. Nabídne virtuální zrcadlo i líčení

Notino dosáhlo v roce 2020 obratu 14,5 miliardy korun a odbavilo více než 12 milionů zásilek. Česká republika přitom představovala 14procentní podíl. „Přesto, že jsme původem česká firma, zahraniční trhy dnes již představují největší část našeho obratu. V popředí stojí jednoznačně Polsko a za ním Německo nebo třeba Rumunsko,“ upřesnil Kocián.

V minulém roce navíc Notino otevřelo své druhé distribuční centrum. Po Rajhradě tak začalo odesílat zakázky i z Bukurešti, ze které odbavuje objednávky pro Rumunsko, Řecko a Bulharsko. V příštím roce pak společnost plánuje otevřít další distribuční centrum, tentokrát v Itálii. „Naším hlavním cílem je dopřát zákazníkům ten nejlepší servis a co nejrychlejší dodání balíčků. Díky otevření distribučního centra v Rumunsku jsme výrazně zrychlili doručení v zemích jihovýchodní Evropy. A to stejné si slibujeme od dalšího centra. Itálie je jedním z našich klíčových trhů a díky své lokaci nám umožní být blíže zákazníkům nejen tam, ale také ve Španělsku nebo Portugalsku,“ uzavírá Kocián.

V posledních letech také Notino rozšiřovalo síť kamenných prodejen – otevřelo dvě nové pobočky. Ta v centru Brna, kterou firma slavnostně otevřela v červenci, je vlajkovou lodí společnosti a největší prodejnou s parfémy a kosmetikou v Česku.

Foto: Notino

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Vítězné konfety se po roce opět snášejí na hlavy zástupců McCann Prague. Ti podruhé za sebou ovládli hlavní kategorii soutěže Agentura roku a celkem si ze slavnostního večera odnášejí šest trofejí. Nezávislou agenturou je Boomerang Communication, Nejlepším marketérem Kateřina Harris z řetězce Albert.

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.