Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: www.aresearchguide.com
Média

Newton Media zlepšil orientaci v mediálních datech

Redakce MAM16. 11. 202116. 11. 2021

Newton Media vyvinul ve spolupráci se softwarovou společností Geneea systém, který ze souboru článků vybírá nejvíce frekventované výrazy a umožňuje tak rychlou orientaci ve velkém množství zpráv. Díky analýze větných členů, mediálním entitám, lze velmi rychle z monitoringu i archivu získat osoby, produkty, organizace, odvětví nebo místa, které se v textech vyskytují nejčastěji.

Podle Newton Media není tradiční analytika schopná zpracovat data v reálném čase. „Potřebujete si například udělat rychlý přehled o značce Hyundai. Dáte-li její jméno do Googlu, zaplaví vás texty z poslední doby. Anebo použijete štítky, ale ty vám stejně jako Google jen přiřadí články, které Hyundai zmiňují. Oproti tomu entity pracují s frekvencí výskytu daného slova a ukazují, se kterými výrazy byla značka v médiích nejčastěji spojována,“ přibližuje novinku Věra Lhotská, CEO Newton Media.

PSALI JSME
Newton Media rozšiřuje monitoring

 „Stačí kliknout na kategorii automobilový průmysl a hned zjistíte, jak silná je jeho medializace, jak si vedou jednotlivé modely aut anebo které vozy podle médií představují pro Hyundai konkurenci. Můžete se dozvědět, kteří autoři píšou o značce nejvíce, a které modely mají nejraději. Dokážeme také analyzovat větné členy a zobrazit vztahy mezi klíčovými slovy. Díky tomu uživatel zjistí, jaké vlastnosti jsou spojované s danou značkou v médiích,“ pokračuje Lhotská.

Entity jsou pro klienty Newtonu dostupné jak v monitoringu, tak archivu či v mediálních analýzách. Ve stejné době zpřístupňuje Newton svým klientům sociodemografická data k 760 mediálním titulům, díky kterým mohou lépe plánovat a vyhodnocovat mediální kampaně.

Zavřít reklamu

Prusa Research míří do oblasti průmyslového 3D tisku, kupuje českou firmu Trilab

Starší článek

Nikol Leitgeb opět v kampani Zoot. Tentokrát i s manželem

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News

Martina Říhová, výkonná ředitelka společnosti Active Radio, kam patří například Evropa 2, nově řídí i spřízněnou společnost CMI News. Tu doposud vedl…
27. 5. 202227. 5. 2022
Média

Knowlimits se stává největší agenturou na trhu

Lokální agentura Knowlimits se na základě žebříčku velikosti klientského portfolia stává nejsilnější mediální agenturou v Česku. Pařížský institut RECMA,…
26. 5. 202226. 5. 2022
Marketing

Everli získala investici 22 milionů eur od italské společnosti United Ventures

Společnost Everli, přední evropské online tržiště s potravinami, získala další finanční prostředky ve výši přes půl miliardy korun pod vedením nového…
26. 5. 202226. 5. 2022
Kampaně

Tatra chce nabrat 500 lidí, spouští náborovou kampaň

Kopřivnická automobilka řeší nedostatek pracovní síly. Pro velkou kampaň vytvořila nový web, zapojí sociální sítě, billboardy i regionální tisk a rozhlas.
26. 5. 202226. 5. 2022
Reklama
Forum Media banner 300x250
ČEZ vize banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek
BigBoard rozšiřuje online aktivity, společnost posílí Ferdinand Kraus z O2

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.