Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Kofola
Retail

Kofole se v létě dařilo, tržby ve 3. čtvrtletí vzrostly meziročně o 34 milionů

Redakce MAM24. 11. 202126. 11. 2021

Skupina Kofola má za sebou další rekordní léto. Tržby jí v tomto období meziročně vzrostly o dalších 34 milionů korun a o 1,6 procenta tak překonaly loňský rekordní výsledek. Za růstem tržeb je i mimořádně vydařená sezóna v regionu Adriatic.

V letních měsících se dařilo jak na českém a slovenském trhu, tak v adriatickém regionu. Ten zažil oživení díky přílivu turistů, kteří loni díky pandemickým opatřením v regionu chyběli. Provozní zisk EBITDA se za devět měsíců roku meziročně zvýšil o 81 milionů korun. Management Kofoly tak zpřesnil jeho celoroční odhad v rozmezí 1,08 – 1,12 miliardy korun a na listopadové valné hromadě navrhne výplatu dividendy.

„Na českém i slovenském trhu je dlouhodobě letní prodejní jedničkou čepovaná Kofola. Spotřebitelé si ji mohou vychutnat na více než patnácti tisících prodejních místech. V letošním roce se nám podařilo jejich počet opět navýšit a společně s uvedením úspěšných novinek kompenzovat mírně klesající trh nealkoholických nápojů,“ říká Daniel Buryš, generální ředitel společnosti Kofola ČeskoSlovensko. Vinea v létě vsadila na unikátní koncept Kumšt Moštu zdůrazňující její základ v hroznové šťávě z vinic. Své pevné místo na trhu si vybudovala nová prémiová limonáda ze sicilských citrusů Targa Florio, která výrazně překonala očekávání. 

Stále prodejně rostoucí Kláštorná Kalcia pak další část komunikační kampaně věnovala podpoře svého udržitelného přístupu v oblasti obalů v podobě 100% rPETu – tedy lahví vyrobených pouze z recyklovaného plastu. Skupina se připravuje na spuštění systému zálohování PET lahví a plechovek na Slovensku a stala se jedním ze zakladatelů Iniciativy pro zálohování těchto obalů v Česku.     

„V našem regionu došlo před létem k rozvolnění pandemických opatření a zároveň se do něho začali vracet turisté, kteří po loňské pauze chtěli své dovolené opět trávit v turisticky atraktivních oblastech Chorvatska a Slovinska. V kombinaci s dobře připravenými marketingovými a prodejními aktivitami se to pozitivně projevilo na růstu prodejů především v Chorvatsku, které rostly dvouciferným tempem,“ vysvětluje důvody růstu Marián Šefčovič, generální ředitel Radenska Adriatic.

Zavřít reklamu

I vánoční večírek může pomáhat, hitem jsou dobrovolnické teambuildingy

Starší článek

Elcepelce konzultace

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Diváky Novy a Voya čeká novinka Obchodní dům i pokračování Ivety

Televize Nova a Voyo představují projekty hrané tvorby připravované pro sezony roku 2023 a dále. Diváci se mohou těšit například na výpravný Obchodní dům,…
24. 6. 202224. 6. 2022
Média

Do Týdnů mediálního vzdělávání se zapojilo 7000 žáků a studentů

Do letošního ročníku Týdnů mediálního vzdělávání, které skončily v pátek 17. května a pořádaly se s cílem rozvíjet mediální gramotnost českých žáků a…
24. 6. 202224. 6. 2022
Média

Novinářské ceny 2021 byly letos ve znamení vážných témat

Nadace OSF udělila již po dvanácté novinářské ceny. Ocenění v celkem čtrnácti kategoriích převzalo včera večer na slavnostním udílení v prostorách Jatka78…
24. 6. 202224. 6. 2022
Akce

13 minut získalo stříbrného lva v Cannes Lions

Na festivalu kreativity uspěl projekt, který pro ČAP s BESIP a Policií ČR, vytvořily agentury McCann Prague, Hero & Outlaw s Renegadz s režisérem Vítem…
23. 6. 202224. 6. 2022
Reklama
CĚZ Kuráž 300x250
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Matt Okša řídí marketing Binance pro Českou republiku
Adama Kolesu vystřídal ve vedení Mallpay Richard Kotrlík

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.