Foto: Knowlimits

Knowlimits hájí prvenství v Recma Quali-pack Report

2. 11. 2021 15:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Česká komunikační agentura Knowlimits opětovně obsadila první příčku v aktuálním Quali-pack Reportu, který vydává pařížský institut Recma, jediná nezávislá společnost hodnotící mediální agentury v globálním měřítku. Kknowlimits získala hodnocení „high profile“ a jako jediná agentura v celé ČR známku A+. S velkým náskokem vede také kategorii new-biz.

Společnost Recma hodnotí agentury nejen podle výše obratu, ale především podle kvalitativních aspektů – vitality a struktury. Ty zohledňují například přístup k novým tendrům, tedy schopnost přinášet účinná řešení, která zahrnují jak inovativní mediální strategii, tak i efektivní cenovou nabídku pro zadavatele. Dále je zohledňována také účast v oborových soutěžích nebo typ klientů, pro které mediální agentura pracuje.  Celkem je sledováno osmnáct kritérií. Hodnocení provádí pařížský institut Recma dvakrát ročně a tři roky po sobě s cílem umožnit dlouhodobé srovnání kvalitativních aspektů hodnocených agentur.

V nejaktuálnější vydání Recma Quali-pack Reportu obhájila agentura Knowlimits prvenství v žebříčku mediálních agentur v České republice. Agentura získala 16 bodů, takzvaný „high profile“, a dosáhla tak nejvyššího stupně hodnocení mezi mediálními agenturami (nezávislými i síťovými) na českém trhu. Agentura si vede lépe z hlediska vitality, kde získala deset bodů a obsadila tak první příčku.

„Těší nás, že jsme opětovně dosáhli na nejvyšší hodnocení v Recma Quali-pack Reportu a ukázali, že naše hodnoty a přístup k práci a našim klientům jsou konzistentní. I nadále posilujeme a rozvíjíme naše týmy, abychom klientům mohli poskytovat komplexní a kvalitní služby,“ komentuje umístění Markéta Dyllong, managing partner Knowlimits.

Foto: Knowlimits

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.