Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Knowlimits
Média

Knowlimits hájí prvenství v Recma Quali-pack Report

Redakce MAM2. 11. 20212. 11. 2021

Česká komunikační agentura Knowlimits opětovně obsadila první příčku v aktuálním Quali-pack Reportu, který vydává pařížský institut Recma, jediná nezávislá společnost hodnotící mediální agentury v globálním měřítku. Kknowlimits získala hodnocení „high profile“ a jako jediná agentura v celé ČR známku A+. S velkým náskokem vede také kategorii new-biz.

Společnost Recma hodnotí agentury nejen podle výše obratu, ale především podle kvalitativních aspektů – vitality a struktury. Ty zohledňují například přístup k novým tendrům, tedy schopnost přinášet účinná řešení, která zahrnují jak inovativní mediální strategii, tak i efektivní cenovou nabídku pro zadavatele. Dále je zohledňována také účast v oborových soutěžích nebo typ klientů, pro které mediální agentura pracuje.  Celkem je sledováno osmnáct kritérií. Hodnocení provádí pařížský institut Recma dvakrát ročně a tři roky po sobě s cílem umožnit dlouhodobé srovnání kvalitativních aspektů hodnocených agentur.

V nejaktuálnější vydání Recma Quali-pack Reportu obhájila agentura Knowlimits prvenství v žebříčku mediálních agentur v České republice. Agentura získala 16 bodů, takzvaný „high profile“, a dosáhla tak nejvyššího stupně hodnocení mezi mediálními agenturami (nezávislými i síťovými) na českém trhu. Agentura si vede lépe z hlediska vitality, kde získala deset bodů a obsadila tak první příčku.

„Těší nás, že jsme opětovně dosáhli na nejvyšší hodnocení v Recma Quali-pack Reportu a ukázali, že naše hodnoty a přístup k práci a našim klientům jsou konzistentní. I nadále posilujeme a rozvíjíme naše týmy, abychom klientům mohli poskytovat komplexní a kvalitní služby,“ komentuje umístění Markéta Dyllong, managing partner Knowlimits.

Zavřít reklamu

Růžový slon se vrací s další vánoční kampaní

Starší článek

Omnichannel řešení pro správu kampaní

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News

Martina Říhová, výkonná ředitelka společnosti Active Radio, kam patří například Evropa 2, nově řídí i spřízněnou společnost CMI News. Tu doposud vedl…
27. 5. 202227. 5. 2022
Média

Knowlimits se stává největší agenturou na trhu

Lokální agentura Knowlimits se na základě žebříčku velikosti klientského portfolia stává nejsilnější mediální agenturou v Česku. Pařížský institut RECMA,…
26. 5. 202226. 5. 2022
Marketing

Everli získala investici 22 milionů eur od italské společnosti United Ventures

Společnost Everli, přední evropské online tržiště s potravinami, získala další finanční prostředky ve výši přes půl miliardy korun pod vedením nového…
26. 5. 202226. 5. 2022
Kampaně

Tatra chce nabrat 500 lidí, spouští náborovou kampaň

Kopřivnická automobilka řeší nedostatek pracovní síly. Pro velkou kampaň vytvořila nový web, zapojí sociální sítě, billboardy i regionální tisk a rozhlas.
26. 5. 202226. 5. 2022
Reklama
Forum Media banner 300x250
ČEZ vize banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek
BigBoard rozšiřuje online aktivity, společnost posílí Ferdinand Kraus z O2

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.