Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Kaufland přichází s pořadem o čerstvosti potravin od agentury Fuse

Redakce MAM5. 11. 20215. 11. 2021

Správný výběr kvalitních čerstvých surovin a jejich následné zpracování je ústředním tématem nového pořadu Milujeme čerstvost, jehož garantem se stala značka Kaufland. Kreativní koncept a celou realizaci na míru pro klienta připravila contentová agentura Fuse ze skupiny Omnicom Media Group ve spolupráci s videoportálem Stream společnosti Seznam.cz. Dvanáctidílná online série odstartuje v neděli 7. listopadu a každý týden se s vybranými experty na jednotlivé suroviny soustředí vždy na jedno ze čtyř témat – maso, pečivo, ryby a ovoce/zelenina.   

Nový online pořad Milujeme čerstvost vznikl v produkci Stream originals se supervizí agentury Fuse, jež je autorem celého projektu. Jednotlivé jeho epizody diváky naučí, jak v supermarketu správně vybrat kvalitní čerstvé potraviny, i jak je následně zpracovat. Experty na hlavní tematické suroviny, a zároveň ambasadory pořadu, jsou čtyři osobnosti z řad zkušených profesionálů v oboru. Masu se bude věnovat šéfkuchař a lektor Gourmet academy Zdeněk Marcín, téma pečiva ovládne pekařský technolog a lektor pekařských kurzů Pražského kulinářského institutu Martin Hanus, ryby představí mezinárodně uznávaný profesionální sportovní rybář Jakub Vágner a na ovoce a zeleninu se soustředí Alice Karmašová, známá jako autorka blogu Alisha Easy Cooking.

„V našem dramaturgickém konceptu se společně s ambasadory soustředíme především na otázku čerstvosti. Každá ze čtyř osobností je důvěryhodným odborníkem ve své oblasti, diváci se tak na jejich rady a doporučení mohou spolehnout,“ říká Adam Dušek z Fuse, který je za projekt zodpovědný.

Na scénářích kromě ambasadorů spolupracovala navíc také vystudovaná specialistka v oboru výživy a kvality potravin Karolína Four, která je zároveň respektovanou food influencerkou. Spolupracující ambasadoři podpoří novou online sérii na svých osobních profilech na sociálních sítích.

Kaufland partnerstvím s tímto pořadem navazuje na svoji kampaň, ve které akcentoval právě čerstvost a kvalitu potravin. Ambasadoři série Milujeme čerstvost dostali přístup k interním informacím, postupům a do zázemí prodejen tak, aby mohli autenticky přenést tyto zkušenosti divákům. „Jako garant pořadu, pro kterého je téma čerstvosti produktů v našich prodejnách zásadní, klademe důraz zejména na jeho osvětovou část. Společně s ambasadory chceme diváky naučit jednotlivé suroviny dobře poznat a ukázat, jak si je správně vybírat. V každém díle se pak mohou těšit také na recept, jenž jsme zvolili vždy s ohledem na to, aby v něm přednosti představovaných surovin co nejvíce vynikly,“ doplňuje Petr Hoffmann, head of digital společnosti Kaufland.


Zavřít reklamu

Polské Allegro koupilo za 23 miliard korun Mall Group i kurýra WeDo

Starší článek

Praha sezvala experty k vytvoření inovační značky

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News

Martina Říhová, výkonná ředitelka společnosti Active Radio, kam patří například Evropa 2, nově řídí i spřízněnou společnost CMI News. Tu doposud vedl…
27. 5. 202227. 5. 2022
Média

Knowlimits se stává největší agenturou na trhu

Lokální agentura Knowlimits se na základě žebříčku velikosti klientského portfolia stává nejsilnější mediální agenturou v Česku. Pařížský institut RECMA,…
26. 5. 202226. 5. 2022
Marketing

Everli získala investici 22 milionů eur od italské společnosti United Ventures

Společnost Everli, přední evropské online tržiště s potravinami, získala další finanční prostředky ve výši přes půl miliardy korun pod vedením nového…
26. 5. 202226. 5. 2022
Kampaně

Tatra chce nabrat 500 lidí, spouští náborovou kampaň

Kopřivnická automobilka řeší nedostatek pracovní síly. Pro velkou kampaň vytvořila nový web, zapojí sociální sítě, billboardy i regionální tisk a rozhlas.
26. 5. 202226. 5. 2022
Reklama
Forum Media banner 300x250
ČEZ vize banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek
BigBoard rozšiřuje online aktivity, společnost posílí Ferdinand Kraus z O2

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.