Foto: The Mill

Ikonický jelen od Glenfiddichu vyskakuje z billboardu na Piccadilly Circus

29. 11. 2021 07:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Kreativní studio The Mill ukázalo povedenou OOH instalaci v centru Londýna. Díky působivým vizuálním efektům vidí chodci populárního jelena, jehož má ve znaku skotská whisky Glenfiddich, na téměř dvacetimetrové obrazovce.

Jedna z nejpopulárnějších skotských whisky Glenffidich spustila loni globální kampaň Whete Next?, které odstartovala v létě v Číně a poté na podzim v USA. Pro inovativní 3D instalaci na londýnském náměstí Piccadilly Circus se značka spojila s agenturou The Mill, což se VFX a kreativní produkční studio se sídlem v Londýně v Anglii, se třemi kancelářemi ve Spojených státech, jednou v Německu a jednou v Indii. 

Pomocí působivých vizuálních efektů tak na kolemjdoucí zírá ikonický jelen, který je ve znaku značky. „Vytvořili jsme záběr po záběru knihovnu nafilmovaných jelenů v jejich přirozeném prostředí. Chtěli jsme, aby ve spotu vypadal reálně ale nikoliv aby děsil nebo působil agresivně, lidé by se jej mohli na obrazovce o velikosti 17,5 metru lehce leknout,“ uvedl Sam Driscoll zodpovědný vizuální efekty z The Mill. Lidé mohou díky tomu vnímat celou hloubku a nemají dojem, že se jen dívají, ale jsou vtaženi do přírody. Autoři dokonce doplnili vítr pro čechrání srsti a vyfukování vzduchu nozdrami pro citlivý efekt.

Foto: The Mill

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.