Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: XOT
Kampaně

Dezinfekce Xot má spot vytvořený s agenturou Haze

Jakub Křešnička26. 11. 202130. 11. 2021

Česká dezinfekce založená na japonském patentu vypouští do světa reklamu se sloganem „Goodbye, Chemicals“.

Hi-tech dezinfekci Xot uvedla na trh jako český výrobek založený na japonském patentu agentura Haze, která patří reklamním expertům Jakubu Hussarovi a Martinu Charvátovi.

Teď pro značku vytvořila i třicetisekundový reklamní spot, který vizuálně shrnuje výhody dezinfekce – likviduje viry a bakterie, ale je ohleduplná k pokožce a k životnímu prostředí, je bez zápachu a dá se s ní dezinfikovat ovoce, zelenina i další potraviny.

Video poběží online. Jednotlivé scény jsou sestříhané i na krátké verze, včetně takzvaných bumperů. Spoty doplňuje produktová remarketingová kampaň na Alze. Připravuje se rovněž PR kampaň ve spolupráci s agenturou Konektor.

Agentura Haze, která má zároveň podíl v distribuční společnosti Xot Works, už dříve pro dezinfekci vytvořila logo, design etiket a spolupracovala na úvodní online kampani s distributorem Alza.cz. Xot aktuálně distribuuje Alza, kde byla podle Martina Charváta značka nejprodávanější dezinfekcí v minulém měsíci. Je také v přímém prodeji od Xot Works a další distributoři jsou v jednání.

Vizitka kampaně:

Název: Goodbye, chemicals

Koncept: Martin Charvát, Jakub Hussar

Art director: MSX

DOP: Martin Kubalec

Režie, střih: Jakub Hussar

Produkce: Tereza Hussarová

Hudba: Can’t Stop, Won’t Stop by Ian Post

Produced by: XOT Works / HAZE

Zavřít reklamu

SvětKaravanů.cz vystavuje na veletrhu For Caravan

Starší článek

Mikýř: Budeme dělat prémiový obsah

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Volodymyr Zelenskyj je komunikátorem roku podle PRWeeku

PRWeek ve svých globálních oceněních udělil speciální cenu ukrajinskému prezidentovi, jehož komunikační styl „může definovat aktuální éru“.
19. 5. 202219. 5. 2022
Zprávy

Mediaprojekt: Nejvíce rostly zpravodajské týdeníky

Z aktuálních dat Mediaprojektu za 2. čtvrtletí 2021 až 1. čtvrtletí 2022 vyplývá, že celkový zásah tiskových médií za uvedené období dosáhl 83 procent…
19. 5. 202220. 5. 2022
Kampaně

Už jste viděli vše? Nike se Spikem Lee slaví padesátiny

Na oslavu 50. narozenin přizval sportovní gigant Nike známého režiséra Spika Leeho, aby režíroval a hrál v nejnovější reklamě, která se ptá diváků:…
19. 5. 202219. 5. 2022
Akce

Svengali, Havas, AC&C a MSL mají nejvíce šancí v soutěži Lemur

Sedmnáctý ročník oborové soutěže pořádané Asociací public relations zná finalisty. Vítěze vyhlásí na galavečeru 22. června.
19. 5. 202220. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 2022
JSNS kampan 2022 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.