Foto: XOT

Dezinfekce Xot má spot vytvořený s agenturou Haze

26. 11. 2021 14:11

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Česká dezinfekce založená na japonském patentu vypouští do světa reklamu se sloganem „Goodbye, Chemicals“.

Hi-tech dezinfekci Xot uvedla na trh jako český výrobek založený na japonském patentu agentura Haze, která patří reklamním expertům Jakubu Hussarovi a Martinu Charvátovi.

Teď pro značku vytvořila i třicetisekundový reklamní spot, který vizuálně shrnuje výhody dezinfekce – likviduje viry a bakterie, ale je ohleduplná k pokožce a k životnímu prostředí, je bez zápachu a dá se s ní dezinfikovat ovoce, zelenina i další potraviny.

Video poběží online. Jednotlivé scény jsou sestříhané i na krátké verze, včetně takzvaných bumperů. Spoty doplňuje produktová remarketingová kampaň na Alze. Připravuje se rovněž PR kampaň ve spolupráci s agenturou Konektor.

Agentura Haze, která má zároveň podíl v distribuční společnosti Xot Works, už dříve pro dezinfekci vytvořila logo, design etiket a spolupracovala na úvodní online kampani s distributorem Alza.cz. Xot aktuálně distribuuje Alza, kde byla podle Martina Charváta značka nejprodávanější dezinfekcí v minulém měsíci. Je také v přímém prodeji od Xot Works a další distributoři jsou v jednání.

Vizitka kampaně:

Název: Goodbye, chemicals

Koncept: Martin Charvát, Jakub Hussar

Art director: MSX

DOP: Martin Kubalec

Režie, střih: Jakub Hussar

Produkce: Tereza Hussarová

Hudba: Can’t Stop, Won’t Stop by Ian Post

Produced by: XOT Works / HAZE

Foto: XOT

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Jakub Křešnička

O ekonomice píše přes deset let, prošel redakcemi týdeníků Ekonom, Euro a Týden, kde byl mimo jiné zodpovědný za každoroční speciál 111 nejbohatších Čechů a Slováků. Do Marketing & Media nastoupil s prvním lockdownem a věnuje se převážně kreativitě, reklamě, agenturám či B2B.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.