Česká dezinfekce založená na japonském patentu vypouští do světa reklamu se sloganem „Goodbye, Chemicals“.
Hi-tech dezinfekci Xot uvedla na trh jako český výrobek založený na japonském patentu agentura Haze, která patří reklamním expertům Jakubu Hussarovi a Martinu Charvátovi.
Teď pro značku vytvořila i třicetisekundový reklamní spot, který vizuálně shrnuje výhody dezinfekce – likviduje viry a bakterie, ale je ohleduplná k pokožce a k životnímu prostředí, je bez zápachu a dá se s ní dezinfikovat ovoce, zelenina i další potraviny.
Video poběží online. Jednotlivé scény jsou sestříhané i na krátké verze, včetně takzvaných bumperů. Spoty doplňuje produktová remarketingová kampaň na Alze. Připravuje se rovněž PR kampaň ve spolupráci s agenturou Konektor.
Agentura Haze, která má zároveň podíl v distribuční společnosti Xot Works, už dříve pro dezinfekci vytvořila logo, design etiket a spolupracovala na úvodní online kampani s distributorem Alza.cz. Xot aktuálně distribuuje Alza, kde byla podle Martina Charváta značka nejprodávanější dezinfekcí v minulém měsíci. Je také v přímém prodeji od Xot Works a další distributoři jsou v jednání.
Vizitka kampaně:
Název: Goodbye, chemicals
Koncept: Martin Charvát, Jakub Hussar
Art director: MSX
DOP: Martin Kubalec
Režie, střih: Jakub Hussar
Produkce: Tereza Hussarová
Hudba: Can’t Stop, Won’t Stop by Ian Post
Produced by: XOT Works / HAZE