Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Média

Czech News Center má nový online projekt. Cílí na generaci Z

Redakce MAM2. 11. 20212. 11. 2021

Mediální dům Czech News Center spustil včera web nazvaný FOMO. Jeho název vznikl podle anglické zkratky „fear of missing out“, která se do češtiny volně překládá jako strach, že zmeškáme nějakou zajímavou příležitost. Za novinkou, která běží na adrese heyfomo.cz, stojí skupina mladých tvůrců, jejichž nápad se rozhodl mediální dům podpořit v rámci své vize multi-obsahového portfolia.

Titul, který svým názvem odkazuje k fenoménu non-stop prezence na sociálních sítích, má zasáhnout lidi od 17 do 24 let. Informační, vzdělávací a zábavný portál, který sdružuje mladou komunitu, postavil tým, který je právě ve věku cílové skupiny (věkový průměr redakce je 21,5 let). Šéfredaktorkou je Karolína Čumriková, absolventka University for the Creative Arts v Anglii. Na obsahu se dále podílí Johana Bázlerová, která na Instagramu provozuje účet Jsem v obraze, jenž sleduje přes 79 tisíc sledujících. Pozici creative director zastává Magdalena Čížková.

PSALI JSME
Interní mediálka Czech News Center má kompletní tým a první klienty

Obsah nového webu je rozdělený do šesti kategorií, mezi kterými jsou zpravodajství a politika, internetové novinky, móda, krása nebo wellbeing. „Je možné, že přijdeme třeba i se zet verzí Blesku a rozjedeme superdrbnu pro mladé,“ říká k novince šéfredaktorka Čumriková. „Zajímavou kategorií by mohla být třeba i témata jako sex, drogy nebo vztahy, což všechno obsáhlo kdysi milované Bravíčko,“ doplňuje s tím, že titul počítá také se silnou přítomností na sociálních sítích (zejména Instagram a TikTok).

Zajímavostí je, že nový web nebude napojený na žádný reklamní systém. Reklama, v podobě například PR článků, videí a advertorialů nebo takzvaných. „fomo picks“, tedy affiliovaných produktů z e-shopů, se bude prodávat napřímo. „Je to naše ambice, jak prostor pro mladé trochu kultivovat. Když se na webu objeví bannerová reklama, půjde opravdu o několik málo exkluzivních ploch,“ vysvětluje Vilém Franěk, šéf projektu a zároveň marketingový ředitel Mall.tv.  

Redakce FOMO chystá například také eventy, pro propojení online světa do offline prostředí, a do budoucna připraví i prémiovou verzi. „Počítáme brzy se spuštěním mikroplateb od čtenářů, kteří tak budou moct podpořit své oblíbené autory,“ podotýká Franěk.

Zavřít reklamu

Decathlon sprintuje v online kampaních

Starší článek

Kešelák postupuje v Glami na novou pozici

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News

Martina Říhová, výkonná ředitelka společnosti Active Radio, kam patří například Evropa 2, nově řídí i spřízněnou společnost CMI News. Tu doposud vedl…
27. 5. 202227. 5. 2022
Média

Knowlimits se stává největší agenturou na trhu

Lokální agentura Knowlimits se na základě žebříčku velikosti klientského portfolia stává nejsilnější mediální agenturou v Česku. Pařížský institut RECMA,…
26. 5. 202226. 5. 2022
Marketing

Everli získala investici 22 milionů eur od italské společnosti United Ventures

Společnost Everli, přední evropské online tržiště s potravinami, získala další finanční prostředky ve výši přes půl miliardy korun pod vedením nového…
26. 5. 202226. 5. 2022
Kampaně

Tatra chce nabrat 500 lidí, spouští náborovou kampaň

Kopřivnická automobilka řeší nedostatek pracovní síly. Pro velkou kampaň vytvořila nový web, zapojí sociální sítě, billboardy i regionální tisk a rozhlas.
26. 5. 202226. 5. 2022
Reklama
Forum Media banner 300x250
ČEZ vize banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek
BigBoard rozšiřuje online aktivity, společnost posílí Ferdinand Kraus z O2

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.