Foto: Vojtěch Resler

Pavel Turek se od října stará o CSR a globální brand KKCG i Sazky

7. 10. 2021 11:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Jeden z nejzkušenějších odborníků na sportovní marketing a monetizaci nových sportovních odvětví Pavel Turek posílil tým skupiny KKCG a Sazka Group. Od října je novým šéfem CSR aktivit a globálního brandu jak pro skupinu KKCG, tak pro její loterijní část SAZKA Group.

„Mým hlavním úkolem bude vytvořit koncept koexistence globálních a lokálních značek a zároveň se budu podílet na tvorbě strategie firemní společenské odpovědnosti. Velmi si vážím příležitosti pracovat v ambiciózním týmu Karla Komárka,” uvedl Pavel Turek, který má více než 25 let zkušeností v motoristickém sportu. V letech 1997 až 2013 řídil ve Formuli 1 jedno z nejdůležitějších dlouhodobých obchodní partnerství mezi značkami West a McLaren. Absolvoval 17 sezon ve Formuli 1, podílel se na více než 250 Grand Prix a úzce spolupracoval s jezdci včetně Miky Häkkinena, Davida Coultharda a Kimi Räikkönena. 

Během svého působení ve West McLaren Mercedes stál Pavel u celé řady iniciativ, které posunuly laťku v motoristickém marketingu, jako např. dvoumístný vůz Formule 1 či Coulthardův let s nulovou gravitací. Kromě toho jako ředitel Coulthard | Doohan | Turek & Partners vytvořil nové koncepty v různých sférách sportovního marketingu, propagace, event managementu a public relations.

Od roku 2013 do roku 2018 pak zastával roli obchodního ředitele závodu Red Bull Air Race, kde zodpovídal za sponzoring, distribuci televizního vysílání či poskytování licencí a podobně. Úspěšně také využil sponzorské programy pro Moto GP, WRC a další závodní série. V roce 2018 se stal marketingovým ředitelem nově založené SailGP, mezinárodní jachtařské soutěže.

Pavel Turek je od roku 2019 generálním ředitelem Automobilist, společnosti, která se specializuje na zachycení nezapomenutelných sportovních momentů jak z historie, tak i současnosti.

„Znám Pavla jako kreativního a zkušeného manažera. Věřím, že díky svým znalostem z oblasti sportu přinese do skupiny nové nápady, které dál posunou vnímání našich značek. A to nejen díky marketingu, ale i díky projektům z oblasti společenské odpovědnosti, na kterou klademe, ve všech zemích, kde podnikáme, stále větší důraz,“ uvedl Karel Komárek, zakladatel investiční skupiny KKCG

Foto: Vojtěch Resler

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.