Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Tipsport
Sport

„Pasta“ a další hvězdy tvářemi Tipsportu v nové kampani

Pavel Hejkrlík7. 10. 20217. 10. 2021

Tipsport v pondělí 11. října spouští novou rozsáhlou kampaň plnou hvězd českého a slovenského sportu. Její úvodní část bude věnována především propagaci exkluzivního partnerství Tipsportu s National Hockey League a sledování streamů z NHL na TV Tipsport.

Jádrem kampaně největší české a slovenské sázkovky je série čtyř televizních spotů, které se natáčely hned s několika sportovními osobnostmi. Nápad vzešel z vlastní dílny Tipsportu a v jednotlivých reklamách, v nichž si hvězdy navzájem fandí, se prolínají prostředí fotbalu, hokeje, MMA a sjezdového lyžování. Jejich nasazení je načasováno ke konkrétním sportovním příležitostem. V první fázi bude sázková společnost propagovat exkluzivní partnerství s NHL. Dalšími příležitostmi budou Zimní olympijské hry, Mistrovství světa v hokeji a světový šampionát ve fotbale.

Kampaň jako žádná jiná

Autorem kreativy je content & social media manažer Tipsportu Rudolf Rokoš, produkci sázkovka svěřila společnosti Woobetz, režii mělo duo Mugshots (Tomáš Brožek a Jindřich Malík), za kamerou stál Tomáš Kotas. Kampaň běží v Česku i na Slovensku, a to nejen v televizi a onlinu, ale nově zadavatel využívá i venkovní plochy (bigboardy, smartboardy, billboardy a digitální citylighty).

Reklamy se natáčely ve několika variantách a vznikly z nich spoty ve standardní délce 30 vteřin plus krátké sponzorské vzkazy. Jednotlivé spoty budou doplněny různými tzv. „tag-ony“ podle aktuálních sportovních událostí nebo doplňkových kampaní – první bude tag-on připomínající exkluzivní partnerství Tipsportu s NHL. Od této sezony má Tipsport jako jediná sázkovka exkluzivně streamy z National Hockey League.

Tváře Tipsportu

Tipsport už několik let spolupracuje s výraznými osobnostmi českého a slovenského sportu. Jejich portfolio na jednotlivé sezony se částečně obměňuje a aktuálně zahrnuje tyto sportovní hvězdy: snowboardistka a sjezdová lyžařka Ester Ledecká, hokejisté David Pastrňák a Tomáš Tatar, bojovníci ve smíšených bojových uměních Machmud Muradov, David Dvořák a Ronald Paradeiser. V aktuální kampani se kromě těchto „zasmluvněných“ tváří Tipsportu dále objevují díky spolupráci se Spartou Praha a Spartakem Trnava i fotbalisté Ladislav Krejčí ml. a Martin Škrtel.

Ester Ledecká

Individuální sponzoring je pro firmu významným doplňkem k dlouhodobým titulárním sponzorstvím ligových soutěží populárních kolektivních sportů, v prvé řadě hokeje. Novinkou z posledních let jsou i generální partnerství s fotbalovými kluby (Sparta Praha, Sigma Olomouc, AS Trenčín, Spartak Trnava). Tipsport působí v České republice už třicet let, déle než dvě dekády je jedničkou na trhu s aktuálním podílem téměř 70 procent. Na Slovensku převzal pozici lídra letos.

Zavřít reklamu

ADC Czech Creative Awards má rekordní počet přihlášek

Starší článek

ARfest Prague 2021: Rozšiřte si obzory rozšířenou realitou

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Návrat legend i novinky chystá Nova na podzim. Bude pět hraných seriálů i nový Masterchef

Nova odvysílá závěrečnou řadu populární Policie Modrava, druhou řadu loňského hitu Pan profesor s Vojtěchem Dykem, další sérii reality show MasterChef či…
11. 8. 202211. 8. 2022
Média

Media projekt ukazuje stabilní čtenost tisku

Tiskové tituly i přes rostoucí inflaci oslovují většinu populace. Čte je osm z deseti obyvatel ČR, ukazují data Media projektu za 3. čtvrtletí 2021 až 2.
11. 8. 202211. 8. 2022
Kampaně

Už vás válka unavuje? Co kdyby to vzdaly ikony svobody a harmonie

Projekt ukrajinské Leo Burnett ze sítě Publicis Groupe působivě reaguje na „únavový syndrom“ ze zpráv o pokračující ruské invazi v zemi.
11. 8. 202211. 8. 2022
Marketing

Mohou značky růst i v dobách inflace?

Česká republika zažívá nejvyšší inflaci od roku 1993. Lidé mají hlouběji do kapsy a značky jsou už poněkolikáté za posledních dvacet let v extrémně těžké…
11. 8. 202211. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.