Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Oktagon
Marketing

Oktagon uzavřel partnerství se značkami St. Nicolaus

Redakce MAM4. 10. 20214. 10. 2021

Oficiální vodou Oktagonu je nově Budiš, partnerství se týká i brandů Nikolaus Vodka a Borovička Borec.

Organizace smíšených bojových umění Oktagon MMA spojila síly se společností St. Nicolaus a vodou Budiš. Na turnaji Oktagon 27 v Bratislavě poprvé představila nově uzavřené partnerství a značky Nikolaus Vodka, Borovička Borec.

Společnost St. Nicolaus je největším slovenským výrobcem lihovin. Vedle známých značek jako Nicolaus Vodka Extra Jemná či Borovička Borec přináší pro Slovensko, Českou republiku či Maďarsko i další alkoholové značky jako bylinný likér Demänovka, destilát Zbojnicka, vodku Russian Standard nebo vína Slovenské Vinice.

„Dlouhodobě jsme se poohlíželi po sportovní akci, která by korespondovala s našim nastavením a oslovovala by podobně smýšlející publikum, jaké oslovuje naše společnost. Oktagon vnímáme jako sportovně-společenský fenomén,“ říká brand manager Tomáš Trstenský. „Atmosféra turnajů dokáže strhnout celé publikum, zápasníci podávají neskutečné výkony a vytvářejí nezapomenutelné zážitky. Oktagon je oslavou umění bojových sportů u nás, my zase umíme zprostředkovat příjemné chvíle spojené s oslavou vítězství. Jsme rádi, že můžeme být součástí této atmosféry,“ dodává.

Jednou z hlavních tváří společnosti je i legendární slovenský bojovník Attila Végh, který se poprvé objevil v kampani „Objev sílu skutečného Borce“ v loňském roce. Právě Borovička Borec ilustruje hlavní myšlenku střetnutí, tedy sílu spojenou s uměním férového boje.

Nikolaus Vodka je pak vůbec nejprodávanější slovenskou značkou alkoholu. „Obě značky výborně doplňují hlavní myšlenku turnajů, kterou vykresluje vytrvalost, disciplína, férový souboj a nakonec i radost z vítězství,“ popisuje myšlenku navázání dlouhodobého partnerství Trstenský.

Spolu s dvěma alkoholovými značkami získal Oktagon také novou oficiální vodu. Společnost Budiš je lídrem v segmentu minerálních vod na Slovensku se sortimentem více než stovky značek. „Náš organismus ztrácí sportem a fyzickou aktivitou množství minerálních látek, které je třeba doplňovat. Minerální voda Budiš disponuje funkčními zdravotními benefity, které dodají tělu energii a potřebné látky na to, aby mohlo dále fungovat v té nejlepší formě,“ vysvětluje brand manager Vladimír Krescanko.

„Toto partnerství mezi organizací Oktagon a společností St. Nicolaus vnímáme jako strategicky důležité. Jsme rádi, že jsme našli směr a nastavili spolupráci tak, abychom společně rostli na českém i slovenském trhu,“ doplňuje marketingový ředitel Oktagonu Nikolas Pátek.

Zavřít reklamu

Nový digitální kreativní tým WMC/Grey vede Daniel Seman

Starší článek

Strategie a inovace bude v Knowlimits řídit Carl Wright

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Návrat legend i novinky chystá Nova na podzim. Bude pět hraných seriálů i nový Masterchef

Nova odvysílá závěrečnou řadu populární Policie Modrava, druhou řadu loňského hitu Pan profesor s Vojtěchem Dykem, další sérii reality show MasterChef či…
11. 8. 202211. 8. 2022
Média

Media projekt ukazuje stabilní čtenost tisku

Tiskové tituly i přes rostoucí inflaci oslovují většinu populace. Čte je osm z deseti obyvatel ČR, ukazují data Media projektu za 3. čtvrtletí 2021 až 2.
11. 8. 202211. 8. 2022
Kampaně

Už vás válka unavuje? Co kdyby to vzdaly ikony svobody a harmonie

Projekt ukrajinské Leo Burnett ze sítě Publicis Groupe působivě reaguje na „únavový syndrom“ ze zpráv o pokračující ruské invazi v zemi.
11. 8. 202211. 8. 2022
Marketing

Mohou značky růst i v dobách inflace?

Česká republika zažívá nejvyšší inflaci od roku 1993. Lidé mají hlouběji do kapsy a značky jsou už poněkolikáté za posledních dvacet let v extrémně těžké…
11. 8. 202211. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.