Foto: Moser

Moser spustil kampaň k nové digitální platformě MyMoser

13. 10. 2021 09:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Ležák Gambrinus 12 se představuje s kampaní „Zralci na chmelu“

Ze stínu desítky vystupuje ležák Gambrinusu s kampaní od agentury McCann Prague a spoty od Boogie Films.

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

Sklářská manufaktura Moser v rámci rozvoje e-commerce představila inovativní nástroj – konfigurátor MyMoser. Zákazníci si nyní v on-line prostředí mohou navrhnout vlastní dílo značky Moser dle své představivosti. Spuštění konfigurátoru provází on-line kampaň, komunikace na sociálních sítích a v PR.

Sklárna Moser s tradicí delší než 160 let otevírá svět zakázkové výroby díky nové digitální technologii, která umožňuje personalizovat a customizovat v on-line prostředí křišťál Moser. V novém interaktivním konfigurátoru MyMoser si mohou zákazníci vytvořit originální skleněné dílo. Zvolí si velikost, barvu, rytinu či doplní dekorativní a nápojové sklo o oroplastiku nebo o monogram v různém provedení.

„Nový konfigurátor MyMoser nemá v segmentu ruční zakázkové výroby obdobu. Umožňuje nám více posílit tradiční značku Moser v digitálním světě. Věříme, že osloví nové i stávající zákazníky, kteří si chtějí hravou formou navrhnout a personalizovat skleněné dílo a zapojit svoji kreativitu,“ uvedla Martina Jirásková, marketingová ředitelka společnosti MOSER, a.s. a dodala: „MyMoser se bude postupně rozšiřovat o další produkty, dekory a nové možnosti konfigurace tak, aby se zákazníci měli dále na co těšit.“

Digitální konfigurátor MyMoser je propojený s mezinárodním e-shopem, který společnost Moser provozuje na svých webových stránkách www.moser.com. Spuštění konfigurátoru předcházel téměř rok vývoje. Sklárna Moser na jeho vývoji spolupracovala s firmou FG Forrest, která navrhla řešení 3D fotorealistických rendrů a následné digitální vytvoření všech možných kombinací produktů, které se zákazníkům nabízí. Kampaň na MyMoser probíhá v on-line i off-line prostředí, na sociálních sítích a je doplněná o PR. Moser spolupracuje s agenturami Attention!Media, C3 Prague s.r.o., EMD Consultants, FG Forrest a weareginger.

Foto: Moser

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení