Foto: Epson

Epson představil Usaina Bolta a společně propagují tisk bez inkoustových kazet

13. 10. 2021 17:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Ležák Gambrinus 12 se představuje s kampaní „Zralci na chmelu“

Ze stínu desítky vystupuje ležák Gambrinusu s kampaní od agentury McCann Prague a spoty od Boogie Films.

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

Integrovaná kampaň na tiskárny Epson EcoTank poběží v televizi, na venkovních akcích, v prodejních místech i na sociálních sítích.

Hlavním partnerem Epsonu se stal Usain Bolt – nejrychlejší člověk na světě. Tento osminásobný olympijský medailista, který je mnohými považován za nejlepšího sprintera všech dob, bude tváří velké kampaně propagující tiskárny Epson EcoTank bez inkoustových kazet.

Usain se koncem tohoto týdne objeví s tiskárnami Epson EcoTank v televizních reklamách ve Velké Británii a Německu, a také na billboardech, webových bannerech, na prodejních místech ve velkých obchodních domech a na sociálních sítích v dalších zemích. Usain bude svým typicky pohodovým stylem předvádět, že s tiskárnou Epson EcoTank můžete v duchu hesla „Just Fill and Chill“ („Doplň a užívej“) bezproblémově a bez inkoustových kazet tisknout až tři roky.

Od uvedení v roce 2010 se na světě prodalo přes 60 milionů tiskáren EcoTank s vysokokapacitní inkoustovou nádržkou, které našim zákazníkům snížily náklady na tisk až o 90 procent. Tiskárny jsou místo kazet vybavené inkoustovými lahvičkami. Epson nedávno rozšířil svou oceňovanou řadu tiskáren EcoTank, aby mohly bezproblémový tisk s mimořádně nízkými náklady využívat i domácnosti a menší kanceláře. Všechny nové tiskárny Epson EcoTank využívají technologii Micro Piezo Heat-Free, která snižuje spotřebu energie i náhradních dílů.

Foto: Epson

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení