Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: FAČR
Sport

ČT získala práva na ME ve fotbale pro roky 2024 a 2028 i Ligu národů

Radana Čechová8. 10. 20218. 10. 2021

Česká televize získala vysílací práva na evropské fotbalové šampionáty UEFA 2024 a 2028 i další ročníky Ligy národů UEFA. Divákům nabídne všechny zápasy české reprezentace až do roku 2028.

Fanouškům ČT nabídne také přenosy ze zápasů české fotbalové reprezentace i finálových utkání v rámci dalších tří cyklů Ligy národů UEFA. Součástí sady nově získaných práv je i vysílání zápasů národního týmu v kvalifikacích na EURO 2024, MS 2026 a EURO 2028 i všech přátelských utkání konaných v následujících sedmi letech.

„Podle uzavřené dohody s majitelem evropských televizních práv bude moci Česká televize vysílat turnaje UEFA EURO 2024 a 2028. Právě díky tomu dokážeme českému divákovi nabídnout to nejzajímavější z evropského fotbalu, a to včetně kvalifikačních zápasů. Získání nové licence rozšiřuje široké portfolio sportovních disciplín, které přinášíme tuzemským fanouškům,“ říká generální ředitel České televize Petr Dvořák.

Zisk vysílacích práv na nejzajímavější zápasy není samozřejmý, Česká televize se musela účastnit vypsaného tendru a svůj zájem před mezinárodní komisí obhájit. „Sportovní práva jsou poslední roky problémem všech veřejnoprávních vysilatelů. Enormní divácký zájem otevírá významné možnosti pro prezentace reklamních a sponzorských partnerů, což ze sportovních práv činí cenný obchodní artikl, který v posledních letech získávají díky svým finančním možnostem stále častěji velké nadnárodní společnosti a nikoli vysílatelé veřejné služby. Přesto Česká televize usiluje o to, aby diváci o vysílání zásadních sportovních událostí ve volně šířeném vysílání nepřišli,“ komentuje situaci Petr Dvořák, který se problematikou a vyjednáváním sportovních práv zabývá i jako viceprezident Evropské vysílací unie.

Kromě práv na mistrovství Evropy získala Česká televize možnost vysílat i další tři cykly Ligy národů UEFA. „Pro následující tři ročníky jsme získali možnost našim divákům přinést zápasy české fotbalové reprezentace z Ligy národů UEFA. Doplňujeme tak portfolio již získaných práv na vysílání z mistrovství světa ve fotbalu 2022 a Evropskou ligu UEFA i Evropskou konferenční ligu UEFA, které můžeme zatím vysílat do roku 2024,“ upřesňuje výkonný ředitel ČT sport Jiří Ponikelský.

Česká televize ziskem těchto vysílacích práv navazuje na úspěšná vysílání z předchozích kvalifikací i turnajů fotbalových mistrovství Evropy i Ligy národů UEFA. A právě přímý přenos z Milána z finále druhého ročníku fotbalové Ligy národů UEFA Španělsko-Francie nabídne sportovní kanál České televize už tuto neděli od 20:35 hodin.

Zavřít reklamu

Novou ředitelkou komunikace ČOV je Barbora Žehanová

Starší článek

Hodně nábytku pro krásné bydlení slibuje Favi v nových spotech

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Volodymyr Zelenskyj je komunikátorem roku podle PRWeeku

PRWeek ve svých globálních oceněních udělil speciální cenu ukrajinskému prezidentovi, jehož komunikační styl „může definovat aktuální éru“.
19. 5. 202219. 5. 2022
Zprávy

Mediaprojekt: Nejvíce rostly zpravodajské týdeníky

Z aktuálních dat Mediaprojektu za 2. čtvrtletí 2021 až 1. čtvrtletí 2022 vyplývá, že celkový zásah tiskových médií za uvedené období dosáhl 83 procent…
19. 5. 202220. 5. 2022
Kampaně

Už jste viděli vše? Nike se Spikem Lee slaví padesátiny

Na oslavu 50. narozenin přizval sportovní gigant Nike známého režiséra Spika Leeho, aby režíroval a hrál v nejnovější reklamě, která se ptá diváků:…
19. 5. 202219. 5. 2022
Akce

Svengali, Havas, AC&C a MSL mají nejvíce šancí v soutěži Lemur

Sedmnáctý ročník oborové soutěže pořádané Asociací public relations zná finalisty. Vítěze vyhlásí na galavečeru 22. června.
19. 5. 202220. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 2022
JSNS kampan 2022 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.