Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Youtube.com | Ikea
Marketing

Česko má tři finalisty v evropské Effie

Jakub Křešnička22. 10. 202125. 10. 2021

Na shortlist evropské soutěže efektivní komunikace se probojoval se dvěma nominacemi projekt Za bezpečný domov od Triadu pro řetězec Ikea a HBO Stories, který pro HBO Europe připravily agentury Konektor Social, Motionlab a TwoDo.

Celkem padesát kampaní se probojovalo mezi finalisty Effie Awards Europe 2021. České barvy v soutěži hájí dva projekty. Prvním z nich je kampaň Za bezpečný domov, který pro řetězec Ikea připravila agentura Triad Advertising. Šanci na vítězstvích má ve dvou kategoriích – „Positive Change Europe: Environmental Good – Brands“ a Retail.

Projekt dlouhodobě bojující proti domácímu násilí už mimo jiné získal tento týden Grand Prix za nejodvážnější počin na soutěži Flema Media Awards a zároveň uspěl jako nejlepší velká kampaň s oceněním Inovativní autor.

Vedle toho je také na shortlistu soutěže ADC Czech Creative Awards, která se vyhlašuje příští týden, ale i české Effie, která bude ocenění rozdělovat na konci listopadu. Vedle toho už kampaň se spotem, který Triad připravil s produkcí Bistro Films v režii Marka Partyše, získala zlato na NYF Advertising Awards a dostala se i na shortlist Cannes Lions.

Dalším projektem na shortlistu v kategorii „Brand Experience“ je kampaň HBO Stories pro HBO Europe od agentur Konektor Social, Motionlab a TwoDo. Ta běžela paralelně ve čtrnácti zemích a umožnila lidem vytvořit si „meme-trailer“ na rok 2020 a tím ho zároveň okomentovat scénkami ze snímků na HBO Go. Osobních trailerů nakonec vzniklo přes 109 tisíc.

O vítězích Effie Awards Europe 2021 se bude rozhodovat 2. a 3. listopadu. Vybírat je bude porota složená z 90 odborníků v oboru z dvacítky zemí. Vedou ji Claire Miller, globální šéfka strategie z LEGO Agency a Vincent Garel, výkonný viceprezident TBWA\Groupe France.

„Efektivita je pravým testem toho, co se stane, když se ty nejchytřejší komunikační strategie a nejlepší kreativní nápady setkají s reálným světem. Efektivita nejlépe definuje to, jak komunikace umí měnit svět tím, že proměňuje chování, postoje a myšlení lidí,“ uvedl Garel.

Zavřít reklamu

Economia spouští novou podobu webu HN.cz postaveného pro paywall

Starší článek

Jan Strach: První videoklip jsem natočil ve čtrnácti

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Ageismus: tahle práce není pro starý

Firmy si zadělávají na velké problémy, když při náborech opomíjejí lidi středního věku. Generace 50+ pomáhá růstu byznysu, prospěje agenturám i marketingu.
4. 7. 20223. 7. 2022
Lidé

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie

Generální ředitel České televize Petr Dvořák byl na dnešní valné hromadě v Dubrovníku již podruhé zvolen viceprezidentem Evropské vysílací unie (EBU).
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Rock rádio, patřící do mediální skupiny Media Bohemia, má nového ředitele. Stal se jím dosavadní programový ředitel Fajn rádia, Ondřej Cikán, který tak…
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Billu Česká republika řídí Liam Casey

Liam Casey převezme od 1. července pozici generálního ředitele společnosti Billa Česká republika a společně s Ilse Holzer (finanční ředitelka) a Petrem…
1. 7. 20221. 7. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Z řetězce Albert odchází ředitel digitálního marketingu Matoušek
Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.