Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: ARfest
Akce

ARfest Prague 2021: Rozšiřte si obzory rozšířenou realitou

Redakce MAM7. 10. 20217. 10. 2021

Jaký potenciál má rozšířená realita (AR) pro digitální marketing a kampaně velkých i malých značek? Jak kreativní můžete být díky AR? Je AR pro každého? Co přináší AR na sociální sítě? Může AR měnit naši realitu? Na ARfest Prague 2021 se dozvíte odpovědi od nejlepších AR kreativců z celého světa.

AR neboli augmented reality (rozšířená realita) je způsob, kdy skrze technologické zařízení – nejčastěji smartphone, obohatíte reálný svět o virtuálně vytvořené objekty. AR můžete znát třeba z tisíců oblíbených instagramových filtrů, nebo ještě dříve z populární hry Pokémon Go. Nakolik je to jen zábava a jaké možnosti skýtá např. v reklamě?  Co všechno umí a kam směřuje její vývoj? Dočkáme se MR (mixed reality)? Co je to XR? To vše se účastníci dovědí už 22. 10. 2021.

V pražském Palladiu se v pátek 22. října chystá už druhý ročník jediného AR festivalu na světě. Návštěvníci se mohou těšit na sérii zajímavých přednášek a diskusí s největšími odborníky v oboru. Ať už z řad tvůrců nebo přednášejících ze společností jako např. Facebook, která je průkopníkem této technologie. „Jde o první festival na světě, jenž se věnuje rozšířené realitě, a jeho hlavním posláním je propojit nejlepší světové osobnosti a kreativce z oblasti AR se značkami s různorodým spektrem i širší veřejností. Díky tomuto dialogu můžeme rozšiřovat hranice naší reality a dělat ji ještě zábavnější pro všechny,” uvádí Pavel Max Vincenc, zakladatel festivalu.

Dále se účastníci mohou těšit na zástupce Amnesty International a ukázku AR potenciálu ve světě sociálních sítí. Virtuální vstupenky budou pro všechny zájemce k dispozici zdarma – stačí se zaregistrovat. Festival bude přenášen online živě z prostor pražského Palladia. Více informací naleznete zde: www.ARfest.cz.

Součásti programu ARfestu budou Palladium AR days – 20.-24.2021. V těchto dnech bude každý návštěvník Palladia moci zcela zdarma vyzkoušet ty nejoblíbenější světové AR filtry přímo v prostorách obchodního centra. V pátečním programu se představí více než 12 speakerů z celého světa. Chcete vědět víc? Tady je několik tipů na přednášky, které si nenechte ujít:

Marc Wakefield / EN

A jeho světově známý instagramový AR filtr Clown, nebo proslulý AR filtr pro Bono Vox z U2.

Trastour Vincent / FR

Jak získat organicky a bez budgetu 1 miliardu shlédnutí s AR?

Piotar Boa / IT

Zajímá vás fashion, a co AR fashion? AR fashion is the new black.

Kym Fiala / JAR

Poznejte svět virtuálních zvířátek z JAR v AR.

Amnesty International & Pavel Max Vincenc / CZ

Rainbow Madonna kampaň aneb Jak lze AR využít pro dobrou věc.

Zavřít reklamu

„Pasta“ a další hvězdy tvářemi Tipsportu v nové kampani

Starší článek

Výrobce krému Nivea je letos nejsilnějším zadavatelem v kosmetice

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Návrat legend i novinky chystá Nova na podzim. Bude pět hraných seriálů i nový Masterchef

Nova odvysílá závěrečnou řadu populární Policie Modrava, druhou řadu loňského hitu Pan profesor s Vojtěchem Dykem, další sérii reality show MasterChef či…
11. 8. 202211. 8. 2022
Média

Media projekt ukazuje stabilní čtenost tisku

Tiskové tituly i přes rostoucí inflaci oslovují většinu populace. Čte je osm z deseti obyvatel ČR, ukazují data Media projektu za 3. čtvrtletí 2021 až 2.
11. 8. 202211. 8. 2022
Kampaně

Už vás válka unavuje? Co kdyby to vzdaly ikony svobody a harmonie

Projekt ukrajinské Leo Burnett ze sítě Publicis Groupe působivě reaguje na „únavový syndrom“ ze zpráv o pokračující ruské invazi v zemi.
11. 8. 202211. 8. 2022
Marketing

Mohou značky růst i v dobách inflace?

Česká republika zažívá nejvyšší inflaci od roku 1993. Lidé mají hlouběji do kapsy a značky jsou už poněkolikáté za posledních dvacet let v extrémně těžké…
11. 8. 202211. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.