Foto: Pxhere.com

Antenna přebírá portfolio Sony Pictures Television Network v regionu

6. 10. 2021 14:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Antenna Group přebírá portfolio společnosti Sony Pictures Television Network ve střední a východní Evropě čítající 22 placených televizních kanálů a dvě služby OTT na dvanácti územích.

Antenna se dohodla se společností Sony Pictures Television na převzetí kanálů AXN, Sony a Viasat 3 a Viasat 6 Pay TV a služeb on demand v regionu střední a východní Evropy.

Tato multiteritoriální, multikanálová dohoda umožňuje společnosti Antenna Group posílit pozici leadera trhu v tomto regionu a zároveň je příležitostí dále rozšířit dosah v mediálním prostředí střední a východní Evropy a cílit na publikum zahrnující vice než 100 milionů diváků. Nově získané zábavní kanály a on demand služby zajistí 90 procent penetrace trhu placené televize s více než 24 miliony předplatitelů ve dvanácti zemích: Polsku, Maďarsku, Česku, Rumunsku, Bulharsku, Slovensku, Chorvatsku, Srbsku, Slovinsku, Bosně a Hercegovině, Severní Makedonii a Černé Hoře.

Více než dvě desítky kanálů, mezi které patří zavedené značky AXN a také značky Viasat 3 a Viasat 6, poskytují kombinaci originální produkce a mezinárodních programů velkých studií, včetně Sony Pictures Entertainment, CBS, Warner Bros, NBC Universal, Disney a eOne, které mají věrné a oddané fanouškovské základny se silnou spřízněností se značkou. Antenna Group se bude snažit vylepšit nabídku kanálů, poskytovat zpravodajský obsah a zábavu, včetně světového i lokálně produkovaného obsahu, a současně rozšiřovat diváckou základnu a maximalizovat distribuci. Antenna Group bude hledat další investiční příležitosti napříč produkčními společnostmi, televizními kanály a službami OTT v celém tomto regionu.

Celosvětově má v současné době Antenna Group publikum přesahující 150 milionů diváků. Ve střední a východní Evropě má společnost Antenna Group jedinečnou historii investování, díky které na trzích v Srbsku, Černé Hoře, Bulharsku, Rumunsku a dalších východoevropských zemích vytvořila výjimečnou hodnotu přesahující 1 miliardu EUR. Díky rozsáhlým zkušenostem s investováním do televize a jejího obsahu během posledních 30 let má skupina ideální předpoklady pro další rozvoj těchto sítí.

Theodore Kyriakou, předseda představenstva společnosti Antenna Group, uvedl: „Skupina Antenna Group pokračuje v globálních investicích do mediálních příležitostí a region střední a východní Evropy pro nás zůstává důležitým cílem. V tomto regionu jsme investovali více než 20 let s cílem poskytovat nejlepší zábavný a zpravodajský obsah na lokální úrovni. Tato akvizice je dalším krokem v tomto směru a zároveň odemyká další prostor pro růst na těchto trzích.“

Adam Theiler, generální ředitel placené televize Antenna Group řekl: „Jsem potěšen, že mohu ve společnosti Antenna Group přivítat tým Sony Networks z Varšavy, Budapešti a Bukurešti. Společně obnovíme naše úsilí bavit zástupy fanoušků, kteří důvěřují AXN a Viasat, a tím potvrdíme své místo jako preferovaného obsahového partnera operátorů placené televize a inzerentů, kteří sdílejí naši snahu o rozvoj placené televize na trzích ve střední a východní Evropě. “

Foto: Pxhere.com

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.