Foto: Answear

Answear mění strategii. Více se zaměří na ženy a jejich potřeby

5. 10. 2021 09:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Online obchod s módou Answear spustil vlnu nové televizní kampaně, která poběží v říjnu a v listopadu na stanicích Nova Group v Česku a Markíza Group na Slovensku. Kampaň Lifespiration starts here je součástí nové strategie značky, která byla zahájena představením kolekce answear.LAB Girl Power na začátku září.

Značka se nyní zaměří více na ženy. Bude vyzdvihovat jejich nezávislost, sílu a motivovat je k odvaze i plnění vlastních snů. Na všech devíti trzích doplní televizní reklamu, display kampaň, spolupráce s lokálními influencery a mezinárodní fotografická soutěž.

Answear.com se kromě obchodu s módou stává i místem pro Lifespiration – tedy „pro inspiraci, jak žít podle vlastních představ“. „Ukazujeme hotová řešení, jak žít plnohodnotněji, odvážněji a ještě aktivněji. Vedeme dialog s ženami, které se nyní staly naší hlavní skupinou zákaznic a prostřednictvím svých tužeb a života prezentují všechny hodnoty naší značky. Jsou plné životních snů, mají sílu, odvahu a určují si pravidla hry,“ říká Katarzyna Kaczmarczyk, marketingová manažerka Answear.com. Nová strategie obchodu bude založena i na rozšíření nabídky o produkty a segmenty, které ženám zpříjemní jejich životní styl.

Country manažerka pro Českou republiku a Slovensko Nicole Groesslová k tomu dodává „Ženy tvoří převažující procento našich nakupujících. V minulém roce jsme pro dámy relaunchli naši vlastní značku answear.LAB, vytváříme pro ně speciální limitované kolekce a komunikujeme s nimi prostřednictvím jejich oblíbených influencerů. Naklonění celé komunikační strategie jejich směrem pro nás tedy bylo logickým krokem. Chceme ženy podporovat v jejich životní cestě a inspirovat je silnými příběhy ostatních.“

V Česku se kampaň v říjnu a v listopadu objeví na TV kanálech společnosti Nova Group – TV Nova, Nova Cinema, Nova Action, Nova 2, Nova Gold, na sociálních sítích Facebook, Instagram a Youtube, v newsletteru společnosti i prostřednictvím display reklamy.

PSALI JSME
Answear slaví 10. narozeniny a naplňuje svůj plán být v televizi celý rok

Reklamní spot vyrobila společnost Film Reaktor. Kameramanem byl Nikodem Marek. Ve spotu, který režírovala Monika Kmita, se odráží nový směr značky, tedy podpora jedinečných ženských  hrdinek, které žijí naplno svým vlastním způsobem. Na plátně se kromě samotné režisérky a jiných žen objeví Izabela Sopalska-Rybak – trenérka, sociální aktivistka, prezidentka Varšavské nadace zdravotně postižených a hráčka varšavského rugbyového týmu na vozíku Four Kings; Božena Wydrowská – vizuální umělkyně, performerka a choreografka; a Alexandry Sidorenko –polská a ukrajinská profesionální boxerka, mistryně Evropy v boxu. Ambasadorky kampaně mají společné rysy, lámou stereotypy a mají neobyčejnou odvahu změnit svět. Podle značky jsou Lifespiration! Spot se natáčel ve Varšavě.

Na všech devíti trzích, na kterých Answear.com působí, spouští značka také mezinárodní fotografickou soutěž „ Lifespiration starts here“, do níž jako ambasadory zapojuje influencery. V Česku se jedná o Lucii Zelinkovou, Veroniku Kašákovou, Dominika Pokludovou, a Lucii Křížkovou.

Křížková byla společně s Lenkou Klicperovou a Kateřinou Vackovou také ambasadorkou kampaně Girl Power. Ta je představila ve speciálních videospotech, rozhovorech a editoriálech i v magazínu Heroine, s kterým Answear spojil síly také v rámci Prezidentské konference, které je partnerem. Součástí kampaně byla i událost pro širokou veřejnost nazvaná „Odhalte tajemství silných žen“.

Foto: Answear

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.