Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Answear
Kampaně

Answear mění strategii. Více se zaměří na ženy a jejich potřeby

Redakce MAM5. 10. 20215. 10. 2021

Online obchod s módou Answear spustil vlnu nové televizní kampaně, která poběží v říjnu a v listopadu na stanicích Nova Group v Česku a Markíza Group na Slovensku. Kampaň Lifespiration starts here je součástí nové strategie značky, která byla zahájena představením kolekce answear.LAB Girl Power na začátku září.

Značka se nyní zaměří více na ženy. Bude vyzdvihovat jejich nezávislost, sílu a motivovat je k odvaze i plnění vlastních snů. Na všech devíti trzích doplní televizní reklamu, display kampaň, spolupráce s lokálními influencery a mezinárodní fotografická soutěž.

Answear.com se kromě obchodu s módou stává i místem pro Lifespiration – tedy „pro inspiraci, jak žít podle vlastních představ“. „Ukazujeme hotová řešení, jak žít plnohodnotněji, odvážněji a ještě aktivněji. Vedeme dialog s ženami, které se nyní staly naší hlavní skupinou zákaznic a prostřednictvím svých tužeb a života prezentují všechny hodnoty naší značky. Jsou plné životních snů, mají sílu, odvahu a určují si pravidla hry,“ říká Katarzyna Kaczmarczyk, marketingová manažerka Answear.com. Nová strategie obchodu bude založena i na rozšíření nabídky o produkty a segmenty, které ženám zpříjemní jejich životní styl.

Country manažerka pro Českou republiku a Slovensko Nicole Groesslová k tomu dodává „Ženy tvoří převažující procento našich nakupujících. V minulém roce jsme pro dámy relaunchli naši vlastní značku answear.LAB, vytváříme pro ně speciální limitované kolekce a komunikujeme s nimi prostřednictvím jejich oblíbených influencerů. Naklonění celé komunikační strategie jejich směrem pro nás tedy bylo logickým krokem. Chceme ženy podporovat v jejich životní cestě a inspirovat je silnými příběhy ostatních.“

V Česku se kampaň v říjnu a v listopadu objeví na TV kanálech společnosti Nova Group – TV Nova, Nova Cinema, Nova Action, Nova 2, Nova Gold, na sociálních sítích Facebook, Instagram a Youtube, v newsletteru společnosti i prostřednictvím display reklamy.

PSALI JSME
Answear slaví 10. narozeniny a naplňuje svůj plán být v televizi celý rok

Reklamní spot vyrobila společnost Film Reaktor. Kameramanem byl Nikodem Marek. Ve spotu, který režírovala Monika Kmita, se odráží nový směr značky, tedy podpora jedinečných ženských  hrdinek, které žijí naplno svým vlastním způsobem. Na plátně se kromě samotné režisérky a jiných žen objeví Izabela Sopalska-Rybak – trenérka, sociální aktivistka, prezidentka Varšavské nadace zdravotně postižených a hráčka varšavského rugbyového týmu na vozíku Four Kings; Božena Wydrowská – vizuální umělkyně, performerka a choreografka; a Alexandry Sidorenko –polská a ukrajinská profesionální boxerka, mistryně Evropy v boxu. Ambasadorky kampaně mají společné rysy, lámou stereotypy a mají neobyčejnou odvahu změnit svět. Podle značky jsou Lifespiration! Spot se natáčel ve Varšavě.

Na všech devíti trzích, na kterých Answear.com působí, spouští značka také mezinárodní fotografickou soutěž „ Lifespiration starts here“, do níž jako ambasadory zapojuje influencery. V Česku se jedná o Lucii Zelinkovou, Veroniku Kašákovou, Dominika Pokludovou, a Lucii Křížkovou.

Křížková byla společně s Lenkou Klicperovou a Kateřinou Vackovou také ambasadorkou kampaně Girl Power. Ta je představila ve speciálních videospotech, rozhovorech a editoriálech i v magazínu Heroine, s kterým Answear spojil síly také v rámci Prezidentské konference, které je partnerem. Součástí kampaně byla i událost pro širokou veřejnost nazvaná „Odhalte tajemství silných žen“.

Zavřít reklamu

Tesco zveřejnilo CSR zprávu. Potravinový odpad snížilo o 70 procent

Starší článek

Volte pro planetu, vyzývá kampaň Greenpeace

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Ageismus: tahle práce není pro starý

Firmy si zadělávají na velké problémy, když při náborech opomíjejí lidi středního věku. Generace 50+ pomáhá růstu byznysu, prospěje agenturám i marketingu.
4. 7. 20223. 7. 2022
Lidé

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie

Generální ředitel České televize Petr Dvořák byl na dnešní valné hromadě v Dubrovníku již podruhé zvolen viceprezidentem Evropské vysílací unie (EBU).
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Rock rádio, patřící do mediální skupiny Media Bohemia, má nového ředitele. Stal se jím dosavadní programový ředitel Fajn rádia, Ondřej Cikán, který tak…
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Billu Česká republika řídí Liam Casey

Liam Casey převezme od 1. července pozici generálního ředitele společnosti Billa Česká republika a společně s Ilse Holzer (finanční ředitelka) a Petrem…
1. 7. 20221. 7. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Z řetězce Albert odchází ředitel digitálního marketingu Matoušek
Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.