Zásilky z e-shopu lze v dm vyzvednout do tří hodin

13. 9. 2021 14:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost dm drogerie markt nově nabízí možnost expresního vyzvednutí online zásilek v prodejnách dm.

Objednávky z online shopu dm.cz lze nyní vyzvednout již za tři hodiny od jejich zaplacení. Čerstvě zavedená alternativa vyřizování objednávek šetří čas nakupujících, snižuje spotřebu obalového materiálu u klasických online zásilek i vliv dopravy na životní prostředí.

„Zákazník si při objednávce z online shopu dm.cz vybere možnost expresního vyzvednutí nákupu na prodejně dle svých preferencí. Zároveň si ověří dostupnost vybraného zboží v tomto obchodě. Již za tři hodiny od provedení online platby obdrží e-mail s identifikačním čárovým kódem a s informací, že je jeho nákup připraven k převzetí. Nový způsob vyřízení objednávky je pro zákazníka rychlejší, snazší a jistě i pohodlnější,“ říká Jiří Peroutka, manažer komunikace dm drogerie markt.

Doposud bylo možné si zásilku nechat doručit domů nebo na prodejnu. Expresní novinka se zavádí pro zboží, které je na prodejně k dispozici, což zákazník rozpozná už během nákupu.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.