Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Pixabay.com
Média

TikTok září. Ale reklamy na Spotify vnímají lidé nejdůvěryhodněji

Pavel Hejkrlík6. 9. 20216. 9. 2021

Počet uživatelů vystavených reklamě na TikToku se meziročně skoro zdvojnásobil, uvádí zpráva společnosti Kantar. Pomáhají reklamy na hry a také na hudbu. Nejdůvěryhodnější platforma pro reklamu je podle respondentů ale Spotify. 

Průzkumu od Kantaru se zúčastnilo 900 marketérů a více než 14500 spotřebitelů ze 23 trhů na světě, které reprezentují 80 procent veškerých reklamních mediálních výdajů. V rámci několika témat zpráva také zpráva Kantar Media Reaction 2021 porovnává nejinovativnější platformy z pohledy uživatelů a jejich důvěru v ně. Na pomezí obou si nejlépe podle nich stojí Instagram, zatímco YouTube, Google a Facebook jsou důvěryhodné platformy, ale jsou považovány za o něco méně inovativní. Přestože spotřebitelé uvádějí, že jsou nejvnímavější k reklamám na TikToku, ty ze Spotify považují za důvěryhodnější. Na dalších místech se objevil Google a Amazon.

Zdroj: Kantar

Sociální síť TikTok je sice vysoce inovativní, ale v očích marketérů stále nedosahuje důvěry hlavně v oblasti brand safety a také z hlediska lepšího měření reklam. Kantar zjistil, že počet spotřebitelů vystavených reklamám na TikToku se téměř zdvojnásobil z 19 procent v loňském roce na 37 procent v tom letošním. TikTok je také považován za platformu s nejvíce vtipnými a zábavnými reklamami.

Kantar také uvádí, že z hlediska preferovaných mediálních kanálů se kvůli masivní přítomnosti digitálu řada lidí začala obracet zpět offline reklamě, kde se daří některým lokálním mediálním značkám. Spotřebitelé také pozitivněji vnímají kinoreklamu, sponzorované eventy, reklamu v časopisech a POS.

Zavřít reklamu

Kampaň s novými ambasadory. Začali jsme si s OZP, říkají Lucie Benešová a Tomáš Matonoha

Starší článek

Hackathon Znamkamarada získal Grand Prix na Gerety Awards

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Kiwi.com sestavilo in-house kreativní tým, vede ho Wechsler z DDB

Tým bude vytvářet brandovou strategii i ATL kampaně. Christopha Wechslera doplňují Jiří Kirchner z DDB, Lucie Vestfálová z Made by Vaculik a Martin Gluvňa.
29. 6. 202229. 6. 2022
Marketing

PR klub zavádí institucionální členství

Pravidelné shromáždění PR klubu potvrdilo složení výkonného výboru a schválilo nové typy členství i možnosti benefitů.
29. 6. 202229. 6. 2022
Marketing

Alza a Heureka obnovují spolupráci

Alza.cz a Heureka.cz po dubnovém spuštění kooperace na Slovensku obnovují vzájemnou spolupráci i v české verze srovnávače. 
29. 6. 202229. 6. 2022
Kampaně

Mobilní aplikace Patron GO spustila první velkou online kampaň

V první velké online kampani Aplikace Patron GO se její tvůrci zaměřují na podporu finančního zdraví Čechů. Stojí za ní agentura NESSO films a hlavním…
29. 6. 202229. 6. 2022
Reklama
Etnetera motion banner
CĚZ Kuráž 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým provozním ředitelem Kindred byl jmenován Ondřej Liška
Matt Okša řídí marketing Binance pro Českou republiku

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.