Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Pxhere.com
Marketing

Startuje první seminář pro marketéry na téma „brand safety“

Redakce MAM1. 9. 202131. 8. 2021

Fenomén dezinformací se netýká jen aktuálního očkování, migrantů, politiky nebo celebrit. I Česká republika má příklady dezinformačních kampaní, které způsobily obchodním značkám a firmám milionové škody. Asociace komunikačních agentura (AKA) a Fakulta sociálních věd Univerzity Karlovy proto spouští vzdělávací projekt pro marketéry – Band Safety Academy.

Na celodenním semináři se účastníci dozvědí, jaká nebezpečí číhají na značky, jak snižují jejich hodnotu a jak se bránit případným ztrátám. Typicky jde o různé útoky na věrohodnost, spolehlivost, kvalitu nebo zdravotní nezávadnost produktů, smyšlenky o představitelích značek nebo managementu firmy. Takové, internetem či mailem šířené dezinformace, mohou být fatální. Například falešné zprávy o insolvenci bank mohou vést až k jejich faktické likvidaci.

PSALI JSME
Vzniká Brand Safety Academy. Lidé z oboru se budou školit v ochraně značky

První běh semináře Brand Safety Academy se odehraje 22. září na půdě Karlovy univerzity. Je určen především pro brand manažery a marketingové specialisty na straně firem, ale počítá se i s účastí expertů z komunikačních agentur, médií nebo se studenty.

Brand safety je termín, který marketingoví profesionálové dobře znají, málokterá z firem má ale propracovaný systém na ochranu značky. Během semináře se o své zkušenosti a zjištění podělí odborníci z fakulty sociálních věd a reklamního byznysu, organizace Prague Security Studies a spolku Nelež, stejně jako manažeři firem, kteří už řešili konkrétní případy napadení svých značek jako například Notino, T-mobile nebo L´Oreal. Účastníci semináře si odnesou praktický postup pro obranu proti dezinformacím. Představí se jim software, který oddělí jejich on-line reklamu od toxického kontextu. Akademie je zařazena do systému celoživotního vzdělávání, a tak každý účastník obdrží i certifikát.

Zájemci o Brand Safety Academy se mohou registrovat přes stejnojmenný web. Landing page, stejně jako celou vizuální identitu BSA, vytvořila agentura Triad. Její spolumajitelka Petra Jankovičová je i vedoucí pracovní skupiny Etika oboru, na jejíž půdě akademie v AKA vznikala.

Cena za účast byla stanovena na 500 korun za osobu tak, aby se pokryly nejnutnější výdaje. Organizátoři a podporovatelé Brand Safety Academy nechtějí, aby vstupné bylo bariérou pro účast. Vedle obchodního významu pro značky a firmy má totiž seminář i rozměr společenský. Upozorňování na nebezpečí dezinformací všeho druhu je součástí dlouhodobého úsilí o minimalizaci vlivu dezinformací na společnost.

Zavřít reklamu

Better bude posilovat značku Solodoor

Starší článek

Svět platebních bran se rozrůstá. Na trh vstupuje Shoptet Pay

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie

Generální ředitel České televize Petr Dvořák byl na dnešní valné hromadě v Dubrovníku již podruhé zvolen viceprezidentem Evropské vysílací unie (EBU).
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Rock rádio, patřící do mediální skupiny Media Bohemia, má nového ředitele. Stal se jím dosavadní programový ředitel Fajn rádia, Ondřej Cikán, který tak…
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Billu Česká republika řídí Liam Casey

Liam Casey převezme od 1. července pozici generálního ředitele společnosti Billa Česká republika a společně s Ilse Holzer (finanční ředitelka) a Petrem…
1. 7. 20221. 7. 2022
Kampaně

Tvoříme Sokolovsko, říká Suas Group v kampani od Hero & Outlaw

Agentura pro průmyslovou skupinu spustila první ucelenou kampaň její novodobé historie. Zaměřuje se na podporu značky a nábor.
1. 7. 20221. 7. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250
CĚZ Kuráž 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Z řetězce Albert odchází ředitel digitálního marketingu Matoušek
Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.