Foto: Flemedia.cz

Soutěž Flema Meda Awards zná finalisty

13. 9. 2021 12:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Na shortlistu soutěže oceňující kreativní přístup v mediálním plánování je 23 kampaní. S nejvíce projekty uspěly agentury Triad Adevrtising a Wavemaker Slovakia, ze zadavatelů Plzeňský prazdroj.

Z celkem 55 přihlášených projektů postoupilo do užšího výběru soutěže FLEMA Media Awards 23 kampaní v 11 kategoriích. Přihlášené práce hodnotila odborná porota, složená z 81 odborníků v oblasti mediálního plánování a marketingové komunikace z řad zadavatelů, médií a reklamních i mediálních agentur. Vítěze porota vybere na setkání 22. října a vyhlášení výsledků proběhne také v říjnu.

Nejvíce kampaní na shortlistu mají agentury Triad Advertising (5 projektů) a Wavemaker Slovakia (4). Ze zadavatelů se nejvíce dařilo Plzeňskému Prazdroji (6). Kompletní shortlist si můžete projít zde.

„Dle hodnocení porotců byl letos přihlášené práce velmi kvalitní. Jsme rádi, že v Čechách i na Slovensku je taková konkurence, že i v komplikované době mají agentury a zadavatelé ambice a dobré nápady, a těšíme se na vášnivé diskuse porotců při výběru vítězů.“ říká Hynek Cimoradský, managing partner pořádající společnosti Flemedia.

Soutěží se celkem ve 14 kategoriích: v pěti kategoriích podle media typu, ve dvou průřezových), v šesti kategoriích Media&Insight a a jedné speciální kategorii – Nejodvážnější počin. Ta ocení autory a zadavatele, kteří projevili odvahu a odhodlali se ve své marketingové komunikaci k riskantním řešením. Také letos Flema vyhlásí ocenění Inovativní autor, Inovativní zadavatel a Grand Prix za absolutně nejlépe hodnocenou kampaň.

Flema je pořádána společností Flemedia za podpory BigMedia, HyperCube, Nielsen Admosphere a GolfDigest.

Foto: Flemedia.cz

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.