Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Rubikon PR
Marketing

Rubikon PR začíná pracovat pro Korkumu

Redakce MAM20. 9. 202120. 9. 2021

Startup Korkuma, který jako první v Česku umožňuje e-shopům prodávat zboží prostřednictvím živě vysílaných videí přímo na webu, si pro zajišťování komunikace s médii vybral agenturu Rubikon PR.

Tým Korkumy tvoří lidé, kteří již v roce 2019 společně pracovali na dnes už organicky rostoucí platformě Cinnamon a v jehož čele stojí CEO a spoluzakladatel Róbert Tarabčák. Cílem spolupráce je představit české veřejnosti a e-shopům nový projekt na trhu využívající živé vysílání neboli tzv. live commerce, které výrazně zvyšuje potenciál prodeje produktů a také snižuje množství vratek, se kterým se hodně e-shopů potýká.

Letošní průzkum McKinsey ukázal, že firmy zaznamenávají díky živým videím až desetinásobné konverze oproti prodejům bez videa. Nástroj Korkuma byl navíc vyvinut tak, aby jeho použití v rámci e-shopu bylo jednoduché a zvládl ho nainstalovat a využívat skutečně každý. Vytvoření a spuštění livestreamu videa je záležitostí několika málo minut. Produkt na videu pak názorně ukazuje člověk, se kterým zákazník může živě chatovat a dozvědět se tak všechno, co ho zajímá. Podobné projekty již několik let úspěšně fungují zejména v Asii a to hlavně v oblasti módy a elektroniky.

„Pro komunikaci Korkumy jsme hledali partnera, který se umí hýbat stejně rychle jako my a zároveň má zkušenosti s technologickými produkty. Zvažovali jsme více nabídek, ale jen do první schůzky s Rubikonem. Kombinace skvělého přístupu, neskutečně rychlé domluvy a doporučení z trhu nás přesvědčila, že tahle spolupráce bude fungovat,” uvedl Róbert Tarabčák, zakladatel a CEO Korkumy

„Komunikace Korkumy je pro nás opravdu jedinečnou příležitostí být u toho, kdy live commerce vstupuje na český trh. I když to tak dnes nemusí vypadat, věřím, že v blízké budoucnosti ji bude využívat většina českých e-shopů a jejich zákazníci si nebudou moci bez livestreamu své nákupy už ani představit,” říká Šimon Rákosník, CEO Rubikon PR.

O komunikaci Korkumy se bude starat Patrika Turková a startup se tak zařadí mezi e-commerce a technologické klienty, na které se Rubikon PR zaměřuje. Nejnovějšími firmami, které do týmu přibyly, jsou například strategická konzultační společnost Proficio nebo mezinárodní marketingová platforma ROI Hunter.

Zavřít reklamu

Strategický tým Publicis Groupe povede Tomáš Preněk

Starší článek

POPAI Central Europe má poprvé v historii prezidentku

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Ageismus: tahle práce není pro starý

Firmy si zadělávají na velké problémy, když při náborech opomíjejí lidi středního věku. Generace 50+ pomáhá růstu byznysu, prospěje agenturám i marketingu.
4. 7. 20223. 7. 2022
Lidé

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie

Generální ředitel České televize Petr Dvořák byl na dnešní valné hromadě v Dubrovníku již podruhé zvolen viceprezidentem Evropské vysílací unie (EBU).
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Rock rádio, patřící do mediální skupiny Media Bohemia, má nového ředitele. Stal se jím dosavadní programový ředitel Fajn rádia, Ondřej Cikán, který tak…
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Billu Česká republika řídí Liam Casey

Liam Casey převezme od 1. července pozici generálního ředitele společnosti Billa Česká republika a společně s Ilse Holzer (finanční ředitelka) a Petrem…
1. 7. 20221. 7. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Z řetězce Albert odchází ředitel digitálního marketingu Matoušek
Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.