Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Rohlík.cz
Marketing

Rohlik.cz představil vratné nákupní tašky

Pavel Hejkrlík23. 9. 202122. 9. 2021

Online supermarket Rohlik.cz Nákupy doručí v opakovaně použitelných taškách, které jsou pratelné a z dlouhodobého hlediska až o 80 procent šetrnější k životnímu prostředí.

„Rohlíku záleží na životním prostředí, a proto jako první maloobchodní prodejce nabízíme skutečně funkční řešení opakovaně použitelných tašek. Naši zákazníci si ekologičtější variantu papírové tašky velmi přáli,“ komentuje komerční ředitel Rohlik Group, Olin Novák, který bude od října zastávat funkci CEO Rohlik.cz. Vratná taška od Rohlíku má až o 80 procent nižší dopad na životní prostředí, než je tomu u papírové tašky. Což potvrzuje i studie Vysoké školy chemicko-technologické v Praze a dalších akademických a výzkumných institucí obecně. Ve studii byla použita metoda hodnocení životního cyklu pro vyhodnocení dopadů uvažovaných odnosných tašek na životní prostředí v Rohlik.cz. A to s ohledem na spotřebovanou energii, využití půdy, vliv na ekosystém i lidský organismus. Vratná taška také produkuje o 62 procent nižší uhlíkovou stopu ve srovnání s jednorázovou. Na výrobu se používá odolný materiál a vydrží až 25 použití.

Vratné rohlíkovské tašky jsou vyrobeny z recyklovaných PET lahví. Zákazníci pak při dalším nákupu vrátí tašku kurýrovi. Ze skladu taška putuje do prádelny, kde ji pořádně properou a očistí. Celkový dopad na životní prostředí opakovaně použitelných tašek vyrobených z 98 procent z recyklovaného plastu je z dlouhodobého hlediska až o 80 procent šetrnější než používání papírových tašek. Vratná taška má také mnohem vyšší nosnost, unese konkrétně 11 kilogramů. 

Výběr tašky na zákaznících 

Papírové tašky zůstanou pořád jednou z možností, ale pokud si budou chtít zákazníci zvolit právě vratnou tašku, výběr nastaví v rámci svého nákupu. Pokud tuto možnost zvolí poprvé, Rohlík naúčtuje vratnou zálohu 250, kterou opět vrátí v případě přechodu zpět na papírové tašky. Volba bude poté platit i pro další nákupy. Vratné tašky předá zákazník zpět kurýrovi při dalším nákupu vždy ve stejném počtu, v jakém tašky dostal. 

Vratné tašky jsou pouze jedním z mnoha programů, které tvoří misi společnosti Rohlík v rámci udržitelnosti. Mezi další aktivity patří například EKO sloty, které označují, že kurýr bude mít adresu vašeho doručení cestou, a sami zákazníci tak můžou podpořit efektivnější a ekologičtější rozvážku. Jde také o využívání vozidel na CNG, elektromobilů a nákladních kol pro dovoz potravin. Rohlik.cz mimo jiné také nabízí sekci Zachraň jídlo, v rámci níž poskytuje slevy na produkty před datem minimální trvanlivosti a datem spotřeby, což vede ke čtyřikrát menšímu plýtvání potravinami než v běžných obchodních řetězcích.

Zavřít reklamu

Na přihlášky do Eurobestu zbývá měsíc

Starší článek

Kartou už platíme téměř pořád, hotovost je na ústupu

Novější článek

Podobné zprávy

Kampaně

Nejlepší kampaně poslední dekády

Přinášíme přehled spotů, které získaly titanové Grand Prix z Cannes Lions za hranice bořící projekty s přelomovou kreativitou.
30. 6. 202230. 6. 2022
Lidé

Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Tessa Szyszkowitz přebírá vedení Rady pro redakční nezávislost od Mishy Glennyho, který jí předsedal od jejího založení před třemi lety.
30. 6. 202230. 6. 2022
Retail

Galerie: vrchol retailového designu

Letošní globální ceny Shop! Design Awards jsou rozdány, naši porotci z nich vybrali své favority.
30. 6. 202230. 6. 2022
Marketing

eBay koupil NFT tržiště a cílí na digitální sběratelství

Portál eBay koupil tržiště s nezaměnitelnými tokeny (NFT) KnownOrigin ve snaze rozšířit svůj inventář sběratelských předmětů do virtuální říše.
30. 6. 202230. 6. 2022
Reklama
Etnetera motion banner
CĚZ Kuráž 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Kiwi.com sestavilo in-house kreativní tým, vede ho Wechsler z DDB
Novým provozním ředitelem Kindred byl jmenován Ondřej Liška

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.