Foto: Puma

Puma vítá do svého týmu českou olympijskou běžkyni Marcelu Joglovou

27. 9. 2021 13:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Reklama
SDG

Globální sportovní značka Puma oznámila partnerství s Marcelou Joglovou, českou atletkou a vicemistryní ČR v maratonu z roku 2018. Marcela tak rozšiřuje seznam atletů nosících běžecké boty a oblečení Puma.

Marcela Joglová reprezentovala Českou republiku na Olympijských hrách v Tokiu, kam se v dubnu kvalifikovala skvělým osobním rekordem 2:28:16. Tímto časem se mistryně ČR v půlmaratonu (2020) stala 3.nejrychlejší ženou v české historii.

„Puma se se svou běžeckou kolekcí Nitro s inovativními technologiemi v letošním roce vrátila na běžeckou scénu. Pro naši značku je velmi důležité podporovat mimo jiné právě běžeckou sekci a sportovce v jejich výkonech. Jsme nesmírně rádi, že se k nim nyní řadí i tak nadějná běžkyně, jako je Marcela,“ dodává Milan Svoboda, Manager Sales Teamsport CZ. Marcela se tak připojuje k atletickým hvězdám, jako je překážkový běžec Karsten Warholm, sprinter André de Grasse nebo americká běžkyně na dlouhé tratě Molly Seidel.

„Puma je skvělá značka s dlouhou historií, ve které závodí možná největší hvězdy současné atletiky,  Molly Seidel si  v botách Puma Deviate Nitro Elite doběhla v olympijském maratonu pro bronzovou medaili. Jsem moc ráda, že Puma vstoupila do segmentu vytrvalostního běhu a jsem nadšená, že této nové éry mohu být součástí i já. Účastí na OH jsem si splnila sen, ale mám další a k těm se chystám doběhnout právě v novém vybavení Puma,“ komentuje partnerství Marcela.

Marcela si své první Pumy vyzkoušela již dříve. „Nové běžecké boty jsem začala testovat na začátku léta a moc mile mě překvapily. Vzhledem k tomu, jak pohodlně a  kvalitně jsem v nich odběhala tréninky, jsem se rozhodla v nich absolvovat i olympijský maraton v Saporru.“

Foto: Puma

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.