Foto: Plzeňský Prazdroj

Novou mediální agenturou Plzeňského Prazdroje je Starcom

27. 9. 2021 13:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Po devíti letech mění Plzeňský Prazdroj svoji mediální agenturu. Vítězem tendru, který se konal po uplynutí posledního pětiletého smluvního období, se stala agentura Starcom, která nahradí dosavadní Wavemaker.

Nová agentura vzešla z tendru, jehož účastníci prošli přes komplexní strategické zadání zaměřené především na jednotlivé značky. Spolupráci s lídrem v budování české pivní kultury začne Starcom od 1. ledna 2022. Ovšem již během letošního posledního čtvrtletí začne pracovat na strategii Prazdroje pro příští rok.

„Silné a stabilní partnerství Wavemaker a Plzeňského Prazdroje po devíti letech končí. Rádi bychom týmu Wavemaker poděkovali za to, že byl našim strategickým partnerem a pomohl našim značkám růst. Mimo jiné se nám spolu podařilo úspěšně zvládnout turbulentní změny, kterými si trh piva a rychloobrátkového zboží prošel během posledních 18 měsíců kvůli pandemii Covid 19,“ říká Roman Trzaskalik, marketingový ředitel Plzeňského Prazdroje pro Česko a Slovensko. „Občas je ale potřeba změna, abychom získali jiný úhel pohledu. A tak vítám na palubě Starcom, který od prvního momentu projevil obrovskou chuť a energii stát se naším dlouhodobým partnerem a nabídl nám vizi moderního vnímání úlohy médií pro naše značky,“ dodává.

„Z našeho úspěchu v tendru Plzeňského Prazdroje máme velkou radost, protože s ním sdílíme stejný komplexní pohled na marketing. Během výběrového řízení jsme společně řešili směřování marketingu a mediální mix, který doručí brandové i businessové výsledky. Pro klienta jsme navrhli omnichannel mediální strategii postavenou na efektivní kombinaci televize s naší expertízou v digitálu a těšíme se, jak ji budeme v následujících letech společně naplňovat a dál posouvat,“ říká za Starcom Business Director Petr Pochman.

Foto: Plzeňský Prazdroj

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.