Foto: Zoo Dvůr Králové

Největší kampaň na Tiktoku. Influenceři podpořili zvířata v safari ve Dvoře Králové

1. 9. 2021 11:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Agentura Welovefun realizovala na platformě Tiktok vůbec první nadační kampaň. Kampaň #pozvizvire na podporu Safari Parku Zoo Dvůr Králové, do níž se zapojilo 19 influencerů, dosáhla přes 4,5 milionu zhlédnutí.

Welovefun, kreativní a marketingová organizace populárních českých influencerů na TikToku, realizovala na této platformě vůbec první nadační kampaň. Kampaň #pozvizvire na podporu Safari Parku Zoo Dvůr Králové dosáhla přes 4,5 milionu zhlédnut

„Takový formát kampaně a v tak velkém rozsahu tu ještě na TikToku nikdy nebyl. Měli jsme jasný cíl – udělat co největší povědomí o Safari Parku a výzvě #pozvizvire na síti TikTok. Zvolili jsme strategii řetězové výzvy, kdy bylo nutné vše dokonale zkoordinovat, aby každý tvůrce udělal vše včas. Vzhledem k chronologickému postupu celé výzvy by zanedbání zveřejnění videa u jednotlivce mělo dopad na všechny. Jsem vděčný každému za jeho ochotu, chuť a hlavně spolehlivost, díky které jsme jako jeden celek, jako tým, mohli vytvořit kampaň o nemalém dosahu a tím naplnit stanovené cíle společně se Safari Parkem,“ mluví s nadšením o realizaci kampaně Petr Horálek, zakladatel organizace Welovefun. 

Kampaň měla díky tomu vysokou interakci mezi fanoušky (přes 600 tisíc liků, cca 1500 sdílení, cca 8000 komentářů, engagement rate 15%). Tvůrci využili spolupráce se Zoo Dvůr Králové, která kromě možnosti natáčet v atraktivním prostředí poskytla i odbornou podporu. „Spolupráce s mladými TikTokovými tvůrci pro nás byla novou zkušeností. Děkujeme jim za jejich snahu a skvělé nápady, kterými podpořili safari park,“ říká ke spolupráci mluvčí Safari Parku Dvůr Králové Zuzana Boučková.

@klarajonasova

A jaké je tvé oblíbené zvíře? Klikni na hashtag ?? ##pozvizvire ?? a zapoj se s námi do výzvy. ##welovefuncz ##nadacnikampan

♬ Pieces (Solo Piano Version) – Danilo Stankovic

Každý influencer si vybral jedno z místních zvířat, které jsme pozvali na „oběd nebo večeři“ a natočil s ním krátké propagační video s popisem nebo zajímavostí o něm. Každý z tvůrců tento úkol splnil ve svém stylu a zpracování.  

„Když jsem dostal nabídku zúčastnit se nadační kampaně pro ZOO Dvůr Králové, nemohl jsem odmítnout, tato zoo patří tmezi mé nejoblíbenější. Při příjezdu na místo jsme se sešli se zoologem a ten nám pověděl základní informace o zvířatech, které jsme si vybrali do videa. Strategie celé kampaně byla díky formě výzev z mého pohledu hodně atraktivní, a proto i efektivní,“ hodnotí spolupráci na kampani influencer Johny.mkv.

Foto: Zoo Dvůr Králové

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.