Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Amazing Places/Jinej Gang
Kampaně

Na Veroniku Arichteva čeká překvapení ve srubu v první kampani od Amazing Places

Redakce MAM29. 9. 202129. 9. 2021

Po startu nového webu a spuštění vlastního rezervačního systému přicházejí Amazing Places s první video kampaní od agentury Jinej Gang.

„V těchto dnech slavíme sedmé narozeniny. Po celou dobu se snažíme bavit nejen sebe, ale i naše zákazníky, fanoušky a příznivce. Inspiraci na kouzelná místa nabízíme, věřím, zajímavou a neotřelou formou, ve které se vtipu a humoru nebráníme. A právě to, že nic nebereme moc vážně a jde nám především o zábavu a pohodu, ukazuje i pojetí našeho prvního reklamního spotu. Všem chceme ukázat, že jsme tady,“ v jasné narážce na první slova video spotu vysvětluje Petr Kotík, zakladatel projektu Amazing Places.    

Když je to Amazing, tak nechceš odjet

Zatímco úvodní slova „Jsme tady!“ v klipu vyřkne herečka Veronika Arichteva, ta poslední zaznějí od Bisera Arichteva, který se kromě své herecké role chopil rovněž režisérské taktovky. V prostředí luxusního srubu Líny nedaleko Mladé Boleslavi přivedl na svět spot, za jehož námětem stojí tři kreativci z agentury Jinej Gang. Ondřej Hübl, Viktor Říha a Tomáš Vápeník.

„Práce pro Amazing Places je velká zábava. Petr Kotík a jeho tým nejsou žádní korporátní úředníčci, ale lidé, kteří svým projektem žijí, milují ho a je to na výsledku jejich práce znát. Jen tak někoho si do svého výběru nepustí. Přesto jsou schopni velkého nadhledu a nadsázky,“ říká Ondřej Hübl, vedoucí centra zábavy a vzdělávání z agentury Jinej Gang, a dodává: „Máte skvělý produkt: citlivě a profesionálně vybraná kouzelná místa nejen v Česku a od klienta cítíte chuť a odhodlání natočit i výjimečnou a vtipnou reklamu. Pak už to jde snadno. Představili jsme si situaci, kdy jste na jednom z dechberoucích míst a najednou vám rezervace končí. Co uděláte? Vymysleli jsme si rodinu, která pomocí skvělých skrýší a kamufláží na takovém místě žije, i když by už dávno měla odjet. A do této situace přijede krásná Veronika Arichteva. Zápletka je tady a výsledek ať posoudí diváci.“

Vedle Veroniky Arichtevy ve spotu vystupují Klára Oltová a Jakub Žáček, kterým sekundují Anna Vítková a Oliver Olt v úloze dětí.

„Musím říct, že mě na první dobrou oslovil vtipný nápad. Má osobitý humor a nadsázku. Odvyprávět krátký příběh na ploše několika sekund je sice jiné než to, co obvykle dělám ve svých seriálech, ale cíl je stejný. Chci, aby byl příběh srozumitelný, měl atmosféru a současně diváky udržel a bavil. Dost jsem si to užil. I to, že jsem po čase zase točil se svou ženou Veronikou a skvělým týmem AdKolektivu, v jejichž produkci spoty vznikly,“ komentuje svou režisérkou úlohu Biser Arichtev.  

Spot je určen především pro online prostředí, ale diváci ho budou moci spatřit i v českých kinech. Video kampaň startuje 29. září. „Podpora poběží během celého podzimu. Bude spojena s naším novým webem a rezervačním systémem. Máme připraveny různé stopáže i několik bumperů. Počítáme s maximálním využitím našich kanálů na sociálních sítích Instagram, Facebook a samozřejmě YouTube,“ přibližuje cílení kampaně Klára Honzíková, která má v Amazing Places na starosti marketing.

Spot dostal prostor i v printu; druhé číslo magazínu Amazing, vlastního časopisu projektu Amazing Places, které vyšlo 22. září, nabízí čtenářům fotoreportáž z natáčení.

Vyjma toho vznikl i film o filmu, který navazuje na motiv kampaně, kde se všichni ukrývají. I tady stojí za kreativní pojetím agentura Jinej Gang a diváci v něm kromě již zmíněných hereckých tváří uvidí také zakladatele Amazing Places Petra Kotíka.

Zavřít reklamu

České jaro na Expu v Dubaji 

Starší článek

Šéfredaktorkou časopisu Profi HR se stala Bára Štanglová

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Volodymyr Zelenskyj je komunikátorem roku podle PRWeeku

PRWeek ve svých globálních oceněních udělil speciální cenu ukrajinskému prezidentovi, jehož komunikační styl „může definovat aktuální éru“.
19. 5. 202219. 5. 2022
Zprávy

Mediaprojekt: Nejvíce rostly zpravodajské týdeníky

Z aktuálních dat Mediaprojektu za 2. čtvrtletí 2021 až 1. čtvrtletí 2022 vyplývá, že celkový zásah tiskových médií za uvedené období dosáhl 83 procent…
19. 5. 202219. 5. 2022
Kampaně

Už jste viděli vše? Nike se Spikem Lee slaví padesátiny

Na oslavu 50. narozenin přizval sportovní gigant Nike známého režiséra Spika Leeho, aby režíroval a hrál v nejnovější reklamě, která se ptá diváků:…
19. 5. 202219. 5. 2022
Akce

Svengali, Havas, AC&C a MSL mají nejvíce šancí v soutěži Lemur

Sedmnáctý ročník oborové soutěže pořádané Asociací public relations zná finalisty. Vítěze vyhlásí na galavečeru 22. června.
19. 5. 202219. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 2022
JSNS kampan 2022 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.