Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Lidl
Retail

Lidl zve na exkurzi k dodavatelům. Vašut objíždí regiony

Redakce MAM27. 9. 202127. 9. 2021

Lidl navazuje na kampaň Nejvyšší kvalita od českých dodavatelů. Celkem v pěti týdnech se zákazníci seznámí s pěti dodavateli, kteří s řetězcem dlouhodobě spolupracují. Celou kampaní bude provádět Marek Vašut, který zákazníkům zprostředkuje výlet přímo do výrobních závodů.

V uplynulých kampaních se zájemci mimo jiné seznámili s Pekárnou a cukrárnou Hořovice, odkud pochází například máslová vánočka, výrobou Paloučku v podání Jaroměřické pekárny i s dodavatelem ovoce a zeleniny v zastoupení RBQ sadů. S exkurzí do výrobních závodů mohou zájemci počítat i v letošní kampani.

Již v pondělí 27. září se představí společnost Zeltr, která do Lidlu dodává ledový salát. Ten je sklízen ručně, v prodejnách je dostupný již druhý den od sklizně. V následujících týdnech pak naváže pokračování v podobě představení dalších čtyř vybraných dodavatelů, kdy se zákazníci dozví například to, jak se vyrábí zmrzlina. Celkem tak Marek Vašut navštíví pět českých dodavatelů, kteří do 278 prodejen Lidlu dodávají výrobky privátních značek či ovoce a zeleninu. V každém díle přiblíží dodavatelé svou spolupráci s Lidlem a přidají i zajímavost ohledně svých výrobků.

PSALI JSME
Pro potraviny chodí Češi nejraději do supermarketu. Za lokální si rádi připlatí

Kampaň bude probíhat souběžně na více kanálech. Konkrétní produkty společně s fotografií představitele výrobního závodu budou prezentovány v letáku. Videa natočená přímo ve výrobním závodě budou ke zhlédnutí na webu a na sociálních sítích Facebook a YouTube Lidlu. Po dobu kampaně poběží také speciální spoty v TV.

Dodavatele také v rámci kampaně navštívil herec Marek Vašut, který v Lidlu představuje také další kampaně. Je tváří exkluzivních vín nabízených v rámci tematických akcí, spolu s Ester Ledeckou představil také nabídku zimního oblečení.

S dodavateli Lidl navazuje dlouhodobou spolupráci, kterou sami dodavatelé oceňují. Prostřednictvím Lidlu mají také možnost vyvážet do dalších zemí. Každým rokem jsou přitom české výrobky v zahraničí stále populárnější. S Lidlem v roce 2020 vyvezlo své potraviny a drogistické zboží celkem 185 výrobců do 28 zemí Evropy a USA, a to za téměř 9,7 miliardy korun. To představuje meziroční nárůst o více než 14 procent (oproti loňskému výsledku v hodnotě 8,5 miliardy). Z hlediska finančního objemu českého vývozu prostřednictvím Lidlu byl tak rok 2020 rekordní.

Společnost Lidl rovněž podporuje i lokální výrobce potravin například v rámci akce Ochutnejte to nejlepší z regionů, kde se představili právě regionální dodavatelé s nabídkou lokálních výrobků. V prodejnách Lidlu v jednotlivých regionech naleznou také od minulého roku zákazníci stálý sortiment piv od místních výrobců.

Zavřít reklamu

Novou mediální agenturou Plzeňského Prazdroje je Starcom

Starší článek

Puma vítá do svého týmu českou olympijskou běžkyni Marcelu Joglovou

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Volodymyr Zelenskyj je komunikátorem roku podle PRWeeku

PRWeek ve svých globálních oceněních udělil speciální cenu ukrajinskému prezidentovi, jehož komunikační styl „může definovat aktuální éru“.
19. 5. 202219. 5. 2022
Zprávy

Mediaprojekt: Nejvíce rostly zpravodajské týdeníky

Z aktuálních dat Mediaprojektu za 2. čtvrtletí 2021 až 1. čtvrtletí 2022 vyplývá, že celkový zásah tiskových médií za uvedené období dosáhl 83 procent…
19. 5. 202220. 5. 2022
Akce

Svengali, Havas, AC&C a MSL mají nejvíce šancí v soutěži Lemur

Sedmnáctý ročník oborové soutěže pořádané Asociací public relations zná finalisty. Vítěze vyhlásí na galavečeru 22. června.
19. 5. 202220. 5. 2022
Retail

Češi provětrají slovenské i polské šatníky

Litevská platforma Vinted pro nákup, prodej a výměnu oblečení mezi jednotlivci Čechům nově nabízí obchody na třech trzích. Vedle českého se jedná o…
19. 5. 202219. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 2022
JSNS kampan 2022 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.