Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Moris design
Retail

Klientům dáváme 107 %

AdvertorialAdam Klofáč, Moris Design3. 9. 202122. 9. 2021

Příběh rodinné firmy, jež zažívá dynamický růst tržeb, stejně jako její zákazníci

Kdy se začal psát příběh rodinné firmy, která se stala lídrem v oboru? Bylo to hned po revoluci, když Radomír Klofáč (zakladatel firmy a otec současných šéfů Adama — autora článku — a Filipa Klofáčů; pozn. red.) začal bez prostředků a na živnostenský list vyrábět interiérové vybavení z kovu a skla. Spolu s kolegy dělal z drátů modely, podle nich výkresy a sami i vše vyráběli. Výrobky rozvážel starým barkasem pokresleným sprejem — na reklamu nebyly peníze. Vyráběl vlastní autorský nábytek a začal vybavovat i prodejny. Na začátku byla jeho velká touha se realizovat. Neměl peníze, ani zkušenosti, ale byl mladý a chtěl být v něčem nejlepší

7. května roku 1997 se rozhodl, že založí firmu. Ještě ten den sehnal první prostory, starší plotr a grafika. Tím začala jedna z kapitol života firmy Moris design. Prvním oborem byla výroba reklam. Nadšení bylo tak nakažlivé, že brzy měl dostatek zakázek. Rychle však pochopil, že mu pouze toto odvětví nestačí. Jeho klienty byli majitelé prodejen, kteří po něm chtěli, aby vyráběl prodejní stojany. Znamenalo to pořídit větší výrobu. Postavil tedy výrobní halu, která nastartovala expanzi firmy. Paradoxně nejdůležitějším milníkem byla přicházející krize 2007, kdy táta udělal své nejtěžší rozhodnutí. Nikoho nevyhodil a zcela proti logice začal školit své zaměstnance, nakupoval technologie a věnoval se novému odvětví — designu a realizaci celých prodejen.

Nakonec se vše vyplatilo. Po krizi byla konkurence zdecimovaná, ale my jsme byli připraveni. Vyhráli jsme zakázku na realizaci 800 prodejen. Tehdy táta pochopil, že podnikání není jen vydělávání peněz, ale především jde o intuici, motivaci, morálku a poctivou tvůrčí práci. Dnes máme vlastní továrnu a jsme největší rodinná firma, která umí vytvořit design prodejen a vše vyrobit ve vlastní výrobě. Umíme zrealizovat stavbu, namontovat interiér včetně venkovního značení a poté celé roky servisovat.

MŮŽETE VŠE ZAŽÍT PŘEDEM

Obrovskou výhodou je, že díky našemu testovacímu prostoru, který má unikátních sto metrů čtverečních a je v takové velikosti jediný v ČR, můžeme celou prodejnu postavit před zahájením výroby pro odladění jak materiálů, tak i funkčního řešení. Zákazníci si veškeré materiály a provedení mohou nejen osahat, ale hlavně získat cenné emoce z postavené prodejny, prakticky stejné, jaké budou mít jejich zákazníci. Samozřejmostí je, že můžete využít VR brýle a projít si všechny detaily i ve 3D. Jasným důkazem, že umíme nastartovat pořádnou dávku emocí, je fakt, že jsme získali 61 mezinárodních ocenění z nejprestižnějších soutěží ve světě.

ZKUSTE TO S EMOCEMI I VY

Naše motto, které bych doporučil všem, je dát klientovi víc, než čekal. Proto pravidlem všech našich zaměstnanců je starat se o klienta na 107 procent. Jednoduše řečeno, našim klientům dáváme vždy něco navíc. Dnes máme díky takovému přístupu za sebou mnoho realizací po celé Evropě.

Z těch aktuálních uvedu 100 rebrandovaných prodejen Super zoo (viz obrázek vlevo), kde díky našemu novému rebrandingu tržby Super zoo meziročně vzrostly o skvělých 27 procent. Mohu uvést i nový koncept pro řetězec Sportisimo (viz pravý obrázek), za který jsme mimo jiné získali speciální ocenění POPAI Awards za vynikající realizaci, a mnoho dalších jako O2, Vodafone, Footshop, CK Fischer, Teta drogérie, Saunia a tak dále. A tak se ptáme, zda chcete přidat velkou dávku emocí i do svého obchodu a zažít raketový vzestup?

  • Super zoo
  • Sportisimo

Zavřít reklamu

Zlatý středník zná vítěze, osobností PR je Simona Kijonková

Starší článek

Fruitisimo otevírá dalších sedm prodejen v regionu a svou první i v Německu

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie

Generální ředitel České televize Petr Dvořák byl na dnešní valné hromadě v Dubrovníku již podruhé zvolen viceprezidentem Evropské vysílací unie (EBU).
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Rock rádio, patřící do mediální skupiny Media Bohemia, má nového ředitele. Stal se jím dosavadní programový ředitel Fajn rádia, Ondřej Cikán, který tak…
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Billu Česká republika řídí Liam Casey

Liam Casey převezme od 1. července pozici generálního ředitele společnosti Billa Česká republika a společně s Ilse Holzer (finanční ředitelka) a Petrem…
1. 7. 20221. 7. 2022
Kampaně

Tvoříme Sokolovsko, říká Suas Group v kampani od Hero & Outlaw

Agentura pro průmyslovou skupinu spustila první ucelenou kampaň její novodobé historie. Zaměřuje se na podporu značky a nábor.
1. 7. 20221. 7. 2022
Reklama
Etnetera motion banner
CĚZ Kuráž 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Z řetězce Albert odchází ředitel digitálního marketingu Matoušek
Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.