Foto: Marketér roku

Hlavní cenu Marketér roku 2020 získal Tomáš Lipták z Bernardu

24. 9. 2021 17:09

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Česká marketingová společnost vyhlásila oficiální výsledky 16. ročníku soutěže Marketér roku. Uspěli i Tomáš Hejkal, Radka Turková či Tomáš Vican.

V Divadelního sálu Klubu Lávka s historickým rámcem Karlova mostu a působivým výhledem na Hradčany se odehrálo finále soutěže 16. ročníku Marketér roku 2020. Slavnostním večerem provázel moderátor Karel Voříšek, zahrála mladá plzeňská kapela Džangobells.

Pro vítěze byly připraveny sošky křišťálových delfínů z českého skla v čele s Velkým modrým delfínem v působivém designu z dílny uměleckého skláře Vladimíra Zubričana.  Vedle hlavních cen udělila hodnotitelská komise i několik zvláštních ocenění za mimořádné aktivity a úspěšné inovativní marketingové projekty, stejně tak vybralo k ocenění svoje kandidáty i prezidium ČMS. Čestnou marketérkou se stala a do pomyslné „síně slávy“ byla uvedena Jitka Vysekalová, zakladatelka České marketingové společnosti i soutěže Marketér roku.

Kdo získal jednotlivá ocenění?

Hlavní cena Velký modrý delfín        

Tomáš Lipták – Rodinný pivovar Bernard

Za nápadité aplikování dlouhodobé kampaně na pandemickou situaci „Svět se zbláznil, držme se“, které upřednostnilo celospolečenský dopad před konkrétními komerčními cíli.

Zlatý delfín

Tomáš Hejkal – Stock Plzeň-Božkov              

Za revitalizaci tradiční české značky prostřednictvím nové komunikační platformy včetně zavedení nových produktů.

Růžový delfín

Radka Turková – České dráhy          

Za kreativní zaměření marketingové komunikace na změnu vnímání značky a minimalizaci následků pandemie.

Zelený delfín        

Tomáš Vican – Vinná galerie             

Za inovativní využití projektu Víno pro propagaci produktu, průmyslového odvětví jako celku i posílení regionálního cestovního ruchu.

Ceny prezidia ČMS – Duhoví delfíni:

Jitka Fürst – gusty     

Za komplexní marketingovou strategii uvedení nového produktu na trh.

Robert Chmelař – Bohemia Energy

Za repositioning značky a posílení image značky díky komunikačnímu konceptu „Nic na Vás nehrajeme“.

Miroslav Hanák – Authentica        

Za podporu start-upů komplexní marketingovou koncepcí včetně POP/POS s přesahem do logistiky a zahraniční expanze.

Hana Klímová a tým komunikace ČEPS   

Za vytvoření nového konceptu vizuální komunikace, posilujícího pozitivní vnímání značky.

Helena Kohoutová – Helas – podnikatelská e-platforma

Za vytvoření podnikatelské e-platformy pro spolupráci českých firem se společným mottem „Budujeme hrdé Česko“.

Hana Kubánková – Zdravotnická záchranná služba HMP              

Za kvalitní náborovou kampaň „Zachraňuj v Praze“ s následnou tematicky navazující komunikací.

Lenka Mastešová – HP Tronic (Datart)     

Za vytvoření dlouhodobého kreativního konceptu, který výrazně zlepšil vnímání značky.

Josef Zajíček – Bohematic    

Za úspěšnou marketingovou koncepci start-upu v tradičním českém oboru s využitím špičkového designu.   

Malí delfíni:

Denisa Janatová – DevLab Smitio   

Za inovativní a dobře zacílenou nabídku služeb a komunikace v oblasti recruitmentu.

David Jareš – Dita výrobní družstvo invalidů      

Za komplexní řešení propagace, zaměřené na segmentaci cílových skupin a navazující community management.

Shukhrat Saidov – Silon Planá      

Za specifická řešení v oblasti posilování image značky.

Čestná uznání za úspěšnou nominaci:

Adam Bórik, Ivan Kloc – BuyiPhone

Martina Horká – dm drogerie markt

Jan Kodada – Gebrüder Weiss

Martin Komora – Internet Mall (Mall.cz)

Vladimíra Popelářová – Krahulík

Letos byla už podeváté v rámci soutěže Marketér roku vyhlášena kategorie pro studenty vysokých škol – studentská cena Mladý delfín, tentokrát na téma Jak úspěšně komunikovat aktuální téma omezení šíření koronaviru v Česku

1. místo Marina Hanková a kolektiv

2. místo Diana Filadelfiová a kolektiv

3. místo Klaudia Jakubičková a kolektiv

Diplomy:

Natália Slováčková a kolektiv

Michal Vartiak a kolektiv

Kristina Rossmanitová a kolektiv          

Jakub Varannay a kolektiv

Ludmila Filipová     

Foto: Marketér roku

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Jakub Křešnička

O ekonomice píše přes deset let, prošel redakcemi týdeníků Ekonom, Euro a Týden, kde byl mimo jiné zodpovědný za každoroční speciál 111 nejbohatších Čechů a Slováků. Do Marketing & Media nastoupil s prvním lockdownem a věnuje se převážně kreativitě, reklamě, agenturám či B2B.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.