Foto: Forum 2000

Forum 2000 v kampani k jubilejnímu 25. ročníku nechá zaznít hlas demokracie

15. 9. 2021 14:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Celosvětová konference Forum 2000, která každoročně v odkazu Václava Havla připomíná důležitost demokratických hodnot, spouští komunikační kampaň k letošnímu jubilejnímu 25. ročníku konference.

Konference nazvaná What Now? Bulding back democratically se uskuteční ve dnech 10. až 12. října a již druhým rokem proběhne částečně online. Kampaň, připomínající důležitost svobody slova, vznikla ve spolupráci s VCCP. Téma letošního ročníku reaguje na vstup společnosti do postkoronavirového období a pokládá si otázku, jak pandemie ovlivnila demokratické hodnoty a jak nejlépe čelit současným i budoucím výzvám, které přinesla.

Kampaň jako každý rok připravila v rámci pro bono aktivit agentura VCCP. „Největší silou demokracie je svoboda projevu. Právě té jsme chtěli dát v kampani hlavní roli, a ztvárnili jsme tak hlas demokracie jako klíčový prvek kampaně,“ popisuje vznik myšlenky Art Director VCCP Marek Farkaš. Kreativní exekuce připomínají slova, která zazněla z úst řečníků na konferenci v dřívějších letech – Václava Havla, dalajlamy, jemenské političky a bojovnice za lidská práva Tawakkol Karman a hong-kongského aktivisty Jushuy Wonga.

Kampaň poběží v České televizi od 15. září.

Foto: Forum 2000

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.