Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: TikTok
Média

Tiktok spouští pilotní službu nákupů v USA či Velké Británii

Pavel Hejkrlík26. 8. 202126. 8. 2021

Sociální síť TikTok oznámila partnerství s e-commerce platformou Shopify a u vybraných obchodníků v USA, Velké Británii či v Kanadě spustí pilotní test služby TikTok Shopping. 

Spolupráci obě firmy oznámily už loni v říjnu, obchodníci mohli pomocí nových nástrojů vytvářet, spouštět a optimalizovat marketingové kampaně na TikToku přímo z řídicího panelu Shopify. Nyní budou schopni obchodníci ze Shopify přes svůj TikTok Business účet do profilů přidat novou kartu „Nakupování“ a synchronizovat produktové katalogy, aby na svých profilech nabídli výkladní skříně svých prodejen. 

Mezi první známé tváře využívající této možnosti patří například Kylie Jenner z klanu Kardashinů, která takto bude prodávat produkty vlastní značky Kylie Cosmetics. Pilotní test běží také u dalších vybraných prodejců v USA, Velké Británii a brzy také v Kanadě. Obchodníci mohou požádat o připojení k pilotnímu dílu prostřednictvím vlastního kanálu TikTok Shopify, uvádí společnost.

Prodejci budou moci k videím také přidávat vlastní odkazy a možnost produkty otagovat a uživatele následně přesměrovat na své stránky k dokončení nákupu. „Tvůrci připravují půdu pro nový druh podnikání, kde je klíčový obsah, komunita a obchod. Shopify poprvé umožňuje nákupy z aplikací a přes objevování produktů na TikToku posiluje ekonomiku tvůrců na jedné z nejrychleji rostoucích sociálních a zábavních platforem na světě,“ uvedl prezident Shopify Harley Finkelstein. Mezi prodávajícími roste poptávka po spolupráci s touto platformou, loni otagování produktu zkusila například značka Levi’s, Walmart začal využívat například živě vysílaných nákupních streamingů na této platformě. 

Tiktok se snaží v oblasti e-commerce rychle posilovat, aby byl větším soupeřem pro Facebook a Instagram, kteří oblast online nakupování v rámci social commerce rychle rozvíjejí pomocí vlastních možností nákupů třeba přes Reels. Tiktok uživatele převede na stránky obchodníka, zatímco například u Instagramu jde vše interně přes službu Facebook Pay.

Pilotní testy už začal také Twitter

S dalšími hráči se snaží trochu opožděně držet krok také Twitter. Ten spustil nový nákupní modul minulý měsíc. Značkám, podnikům a dalším maloobchodníkům nabízí možnost předvádět produkty uživatelům Twitteru přímo na oficiálním profilu firmy. Uživatelé budou moci procházet kolotočem obrázků produktů v modulu a klepnout na produkt, který mají zájem koupit. Modul Shop se objeví v novém vyhrazeném prostoru v horní části profilu.

Kromě herního prodejce GameStop a cestovní značky ArdenCove Twitter uvedl, že k nové funkci získá přístup pouze přibližně deset dalších značek z oblasti životního stylu, tradičního maloobchodu, her, médií a zábavy, technologického a telekomunikačního průmyslu.

Zavřít reklamu

Jinej Gang ve spotu pro filharmonii dokazuje, že bez hudby nejsou emoce

Starší článek

Alza, Dodo či Zásilkovna spouští se Škoda Auto doručování do kufrů aut

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie

Generální ředitel České televize Petr Dvořák byl na dnešní valné hromadě v Dubrovníku již podruhé zvolen viceprezidentem Evropské vysílací unie (EBU).
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Rock rádio, patřící do mediální skupiny Media Bohemia, má nového ředitele. Stal se jím dosavadní programový ředitel Fajn rádia, Ondřej Cikán, který tak…
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Billu Česká republika řídí Liam Casey

Liam Casey převezme od 1. července pozici generálního ředitele společnosti Billa Česká republika a společně s Ilse Holzer (finanční ředitelka) a Petrem…
1. 7. 20221. 7. 2022
Kampaně

Tvoříme Sokolovsko, říká Suas Group v kampani od Hero & Outlaw

Agentura pro průmyslovou skupinu spustila první ucelenou kampaň její novodobé historie. Zaměřuje se na podporu značky a nábor.
1. 7. 20221. 7. 2022
Reklama
Etnetera motion banner
CĚZ Kuráž 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Z řetězce Albert odchází ředitel digitálního marketingu Matoušek
Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.