Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: scvr.cz
Marketing

Reklamní investice v červenci byly meziročně vyšší napříč mediatypy

Redakce MAM18. 8. 202120. 8. 2021

Reklamní výdaje byly podle dat Nielsen Admospehre v červenci meziročně vyšší, a to v průměru o tři procenta ve všech mediatypech.

Lépe se oproti loňskému červenci daří především rozhlasu, kde je meziroční změna nejvyšší (+5 %). V případě televize se jedná o změnu ve výši tří procent, nicméně reklamní investice jsou zde tradičně co do objemu nevyšší. Zbylé dva mediatypy si oproti loňskému červenci polepšily o dvě procenta. Ceníková hodnota reklamního prostoru v TV za červenec mírně přesáhla 3 miliardy korun. V rádiích se jednalo o 556 milionů korun. Všechny mediatypy také mírně překročily investice ve stejném měsíci v předkrizovém v roce 2019. Například výdaje do televize v ceníkových cenách dosáhly  v červenci 2019  2,9 miliardy korun.

Vyšší je letos v porovnání s loňskem i celkový objem výdajů za prvních sedm měsíců, a to zhruba o šest procent.  Nejznatelnějšího zlepšení dosáhl tisk  (+ 10 %). Největší objem logicky vykázala TV reklama s meziroční změnou ve výši šesti procent. Venkovní reklama po výrazném propadu způsobeném pandemií vylepšuje svou pozici, přesto ve srovnání s loňským rokem propadly investice do ní za období od ledna do července o 10 procent.

Zavřít reklamu

TÉMA: Inovace jsou nutné, ale kde na ně vzít?

Starší článek

Pořád je prostor pro inovace

Novější článek

Podobné zprávy

Kampaně

Tomáš Klus řeší jako inspektor Klusó vraždy PET lahví

Detektivní film noir vytvořila pro iniciativu Zálohujme.cz agentura AMI Digital. Klus si v krátkém filmu v režii Martina Janeše střihnul čtyřroli.
10. 8. 202210. 8. 2022
Lidé

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech

Společnost MultiSport Benefit po více než 10 letech změnila generálního ředitele v České republice. Nově tak na místo CEO nastupuje Miroslav Rech. Jeho…
10. 8. 202210. 8. 2022
Akce

TikTok plánuje na Prague Pride řadu aktivit

Platforma TikTok, jeden z hlavních partnerů dvanáctého ročníku festivalu Prague Pride, si připravila celou řadu tematických akcí a aktivit. Pro TikTok…
10. 8. 202210. 8. 2022
Média

Jde z něj hrůza a je manipulativní. Nový chatbot Mety ohodnotil Zuckerberga

V minulém týdnu byl spuštěn nový chatbot společnosti Meta vybavený umělou inteligencí BlenderBot 3. Novináři mu při té příležitosti položili několik otázek…
10. 8. 202210. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods
Kreativní ředitelkou World of Online je Markéta Tomanová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.