Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Pxhere
Marketing

Mailkit expanduje. V USA spouští platformu Notamiq

Redakce MAM12. 8. 202112. 8. 2021

Společnost Mailkit, která vytváří a spravuje stejnojmennou platformu pro online direct marketingovou komunikaci a automatizaci kampaní, oznámila spuštění nové společnosti v USA s názvem Notamiq.

Ta také provozuje stejnojmenný nástroj pro správu aktiv BIMI (Brand Indicators for Message Identification). Zároveň pomáhá marketérům dostat logo jejich značky přímo do e-mailové schránky příjemců a klientů a využít dlouhodobé investice do autentifikace e-mailů pomocí BIMI.

BIMI je velkým tématem především na anglicky mluvících trzích, kde má již dva roky podporu ze strany Yahoo a nově také u Gmailu. Inspektor BIMI vyvinutý společností Mailkit byl určen primárně pro americký trh a tak i v případě nástroje Notamiq byl jasně daný cílový trh. Jakub Olexa, zakladatel a ředitel společnosti Mailkit, očekává, že BIMI bude brzy tématem i v České republice, neboť i Seznam chystá podporu tohoto standardu, a tím se stane tato forma propagace značky atraktivní i pro české firmy.

BIMI je snaha o nový průmyslový standard, jejímž cílem je sjednotit používání loga značky na všech e-mailových platformách. Umožňuje značkám řídit zobrazení jejich loga v e-mailech klientů a uvést svou značku do povědomí ještě před otevřením e-mailu. Vychází ze stávajících standardů ověřování e-mailů a je pro uživatele přívětivější. Motivuje značky k nasazení DMARC, které je pro fungování BIMI nezbytné.

Mailkit stojí v čele vývoje BIMI již od jeho počátků. Provozují jeden z nejoblíbenějších validátorů BIMI a pomáhají značkám se zaváděním. Po spojení sil s Dennisem Daymanem, veteránem v oboru s více než 25 letými zkušenostmi, vznikla společnost Notamiq.

“Standardu BIMI jsme se začali věnovat před třemi lety. Záhy jsme si uvědomili, že ať už bude standard sebelepší, tak zásadní překážkou jeho úspěšnosti bude jeho uvedení do praxe ze strany jednotlivých značek. Viděli jsme, jak společnosti všech velikostí zápolí s komplikacemi při hostování loga, změnách DNS záznamů nebo certifikaci loga. Právě proto jsme se rozhodli vytvořit platformu Notamiq, jež má za úkol zjednodušit implementaci BIMI, certifikaci a správu všech aktiv jako jsou loga a certifikáty tak, aby vše zvládl brand manager nebo marketér,” přibližuje Jakub Olexa.

Notamiq pomáhá odstranit složitou část nasazení BIMI a značkám a marketérům spravovat a hostovat jejich loga skrze všechny kanály v rámci platformy. Zároveň poskytuje automatické monitorování všech prvků nasazení. BIMI bude fungovat pouze pro domény, které mají zavedené ověřování e-mailů pomocí DMARC s politikou karantény nebo odmítnutí na úrovni organizace. Aby bylo zajištěno, že samotné logo nebude zfalšováno, podporuje Notamiq VMC, což je digitální certifikát, osvědčující pravost použitého BIMI loga a jehož použití je pro zobrazení BIMI loga ve schránkách Gmailu nezbytné .

Zavřít reklamu

Udržitelnost firem je potřeba měřit pomocí jasných kritérií

Starší článek

Začal program Journey a do Prahy přijela esa světové žurnalistiky

Novější článek

Podobné zprávy

Kampaně

Tomáš Klus řeší jako inspektor Klusó vraždy PET lahví

Detektivní film noir vytvořila pro iniciativu Zálohujme.cz agentura AMI Digital. Klus si v krátkém filmu v režii Martina Janeše střihnul čtyřroli.
10. 8. 202210. 8. 2022
Lidé

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech

Společnost MultiSport Benefit po více než 10 letech změnila generálního ředitele v České republice. Nově tak na místo CEO nastupuje Miroslav Rech. Jeho…
10. 8. 202210. 8. 2022
Akce

TikTok plánuje na Prague Pride řadu aktivit

Platforma TikTok, jeden z hlavních partnerů dvanáctého ročníku festivalu Prague Pride, si připravila celou řadu tematických akcí a aktivit. Pro TikTok…
10. 8. 202210. 8. 2022
Média

Jde z něj hrůza a je manipulativní. Nový chatbot Mety ohodnotil Zuckerberga

V minulém týdnu byl spuštěn nový chatbot společnosti Meta vybavený umělou inteligencí BlenderBot 3. Novináři mu při té příležitosti položili několik otázek…
10. 8. 202210. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods
Kreativní ředitelkou World of Online je Markéta Tomanová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.