Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Pxhere
Kampaně

Kampaň CzechTourism láká německé turisty do lázní a na podzimní citybreaky

Redakce MAM24. 8. 202124. 8. 2021

V Německu odstartovala podzimní kombinovaná marketingová kampaň, jejíž úkolem je zvýšit mezi německými turisty zájem o zejména lázeňské a městské pobyty v Česku a pomoci českým podnikatelům prodloužit turistickou sezónu. 

Realizaci tříměsíční kampaně s rozpočtem šest milionů korun, za kterou stojí zahraniční zastoupení CzechTourism v Německu, bude mít na starosti berlínská agentura Zanatta. Návštěvníkům z Německa patří mezi zahraničními turisty tradičně první příčka (v roce 2019 jich přijely více než dva miliony, loni pak 814 tisíc návštěvníků). I přesto, že letní dovolenou trávili Němci hlavně u moře, při rezervaci podzimních dovolených má Česká republika velkou šanci vrátit se do popředí jejich zájmu. Tomu má napomoci i aktuálně spuštěná kampaň německého zastoupení agentury CzechTourism, která vyzývá návštěvníky, aby přijeli zažít Česko jako nikdy předtím.

Těžiště kampaně bude zejména v příhraničních spolkových zemích, jako jsou Sasko, Bavorsko, dále pak Berlín či Durynsko, odkud podle průzkumů přijíždí přes 80 procent německých návštěvníků.: „Zatímco zájemce o lázeňskou dovolenou bude reklama oslovovat třeba v čekárnách u lékaře, v nejčtenějších saských novinách nebo veřejnoprávním rozhlase, na městské turisty bude mířit propagace na digitálních city lightech nebo výkonová reklama online,“‘ přibližuje kampaň Markéta Chaloupková, ředitelka zahraničního zastoupení v Německu.

V Německu, Polsku, Rakousku, Slovensku, Nizozemí, Maďarsku a Ukrajině současně běží online kampaň na podporu příjezdového turismu s rozpočtem 8,7 milionu korun. Dále agentura CzechTourism spustila ve spolupráci s Prague City Tourism v Německu, Polsku, Nizozemsku a Belgii společnou co-brandovou kampaň V Praze jako doma, která má přitáhnout ze jmenovaných trhů chybějící turisty do české metropole.

Kampaně na cyklotoulky

Cykloturistika je hned po pěší turistice druhou nejčastější aktivitou na dovolené a její obliba stále roste. Vloni Češi utratili za kola a cyklo výbavu více než 10 miliard korun a prodalo se 350 tisíc jízdních kol. Dle průzkumu internetového vyhledávače Heureka.cz vzrostl za minulý rok prodej kol na e-shopech meziročně (2019/2020) o 68 procent, přičemž letos v březnu vzrostl s v porovnání s loňským březnem dokonce o 427 procent.

Agentura CzechTourism oslovuje domácí cyklisty a bajkery především skrze portál Kudy z nudy, který kromě samotných cyklo a bajkových aktivit nabízí návštěvníkům možnost naplánovat si výlet po okolí a navštívit akce nebo turisticky zajímavá místa, které navštívená lokalita nabízí. V letošním roce se agentura CzechTourism podílela na tvorbě hned na několika cyklo pořadů pro Českou televizi. Jde o seriál Po trailech přes hory, Cyklotoulky a Českem nejen za sportem. Inspirativní pořady nejen o cyklistice shlédlo už přes milion a pul diváků.

Cykloturistika a mountainbiking je součástí produktu aktivní turismus, který Česká centrála cestovního ruchu využívá při propagaci České republiky v zahraničí. K aktuálně probíhajícím zahraničním marketingovým aktivitám patří online a tisková kampaň na téma Stezka Železné opony ve Skandinávii a zemích Beneluxu, jejíž cílem je představení české části dálkové cyklostezky Eurovelo 13 s veškerými službami a atraktivními místy v její blízkosti. V dalších zemích probíhají nebo jsou na podporu cykloturisty a mountainbikingu naplánovány například tyto aktivity: Rakousko – press trip Vinařské stezky, tisková a online kampaň cyklo + MTB, Slovensko – online a tisková kampaň na téma dovolená s dětmi, TV pořad Po trailech přes hory, workshop Stezka železné opony, Itálie – online a tisková kampaň, Německo – cyklo obsahy pro online aplikaci Komoot pro plánování cyklo, MTB a hikingových tras, online a tisková kampaň, Velká Británie – on-line a tisková kampaň v magazínu Rough Guide.

Zavřít reklamu

Billa si po košících bere „do parády“ i děliče regálů. Budou udržitelnější

Starší článek

Jen jedna šance a dost! Spotřebitelé nepromíjejí špatné zkušenosti s aplikacemi

Novější článek

Podobné zprávy

Kampaně

Tomáš Klus řeší jako inspektor Klusó vraždy PET lahví

Detektivní film noir vytvořila pro iniciativu Zálohujme.cz agentura AMI Digital. Klus si v krátkém filmu v režii Martina Janeše střihnul čtyřroli.
10. 8. 202210. 8. 2022
Lidé

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech

Společnost MultiSport Benefit po více než 10 letech změnila generálního ředitele v České republice. Nově tak na místo CEO nastupuje Miroslav Rech. Jeho…
10. 8. 202210. 8. 2022
Akce

TikTok plánuje na Prague Pride řadu aktivit

Platforma TikTok, jeden z hlavních partnerů dvanáctého ročníku festivalu Prague Pride, si připravila celou řadu tematických akcí a aktivit. Pro TikTok…
10. 8. 202210. 8. 2022
Média

Jde z něj hrůza a je manipulativní. Nový chatbot Mety ohodnotil Zuckerberga

V minulém týdnu byl spuštěn nový chatbot společnosti Meta vybavený umělou inteligencí BlenderBot 3. Novináři mu při té příležitosti položili několik otázek…
10. 8. 202210. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods
Kreativní ředitelkou World of Online je Markéta Tomanová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.