Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Jinej Gang
Kampaně

Jinej Gang ve spotu pro filharmonii dokazuje, že bez hudby nejsou emoce

Irena Buřívalová26. 8. 202126. 8. 2021

Agentura Jinej Gang ve spolupráci s Bistro Films natočili upoutávku na 28. sezonu PKF — Prague Philharmonia. Příběh z kavárny s herci Leonou Skleničkovou a Denisem Šafaříkem režíroval Marek Partyš.

„Pro PKF máme dlouhodobý koncept, který by se dal jednou větou shrnout asi takto: bez hudby nejsou žádné opravdové emoce, nebo ještě lépe, že ty nejkrásnější emoce jsou v hudbě a hudba sama. A nemusí to být jen láska, stejně tak tou emocí může být smutek, strach, nenávist nebo radost. Jsme nadšení, že jsme v této upoutávce mohli použít text mého oblíbeného básníka, textaře a Mistra s velkým M – pana Jiřího Suchého, kterému se spot také velmi líbí,“ říká Ondřej Hübl z agentury Jinej Gang.

Spot se natáčel v Café Louvre a mihne se v něm i herec Vojta Kotek v roli tajuplného cizince.

Jinaj Gang také pro PKF dále připravuje audioknihu povídek předních autorek a autorů. „Můžete se těšit na texty Petry Soukupové, Zuzany Dostálové, Lenky Elbe, Petra Stančíka, Bogdana Trojaka, Petra Borkovce, Martina Reinera, ale i velice slibného nového autora Jaroslava Schovance. Povídky budou plné různých emocí a vhodně zvolenou symfonickou hudbou je doprovodí tento špičkový orchestr, “ dodává Hübl.

Detaily kampaně:

Klient: PKF — Prague Philharmonia

Agentura: Jinej Gang

Realizace: Bistro Films

Produkce: Pavel Prejda

Režie: Marek Partyš

Zavřít reklamu

Darwin and the Machines se starají o digitál a social ČSOB

Starší článek

Tiktok spouští pilotní službu nákupů v USA či Velké Británii

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Volodymyr Zelenskyj je komunikátorem roku podle PRWeeku

PRWeek ve svých globálních oceněních udělil speciální cenu ukrajinskému prezidentovi, jehož komunikační styl „může definovat aktuální éru“.
19. 5. 202219. 5. 2022
Zprávy

Mediaprojekt: Nejvíce rostly zpravodajské týdeníky

Z aktuálních dat Mediaprojektu za 2. čtvrtletí 2021 až 1. čtvrtletí 2022 vyplývá, že celkový zásah tiskových médií za uvedené období dosáhl 83 procent…
19. 5. 202220. 5. 2022
Kampaně

Už jste viděli vše? Nike se Spikem Lee slaví padesátiny

Na oslavu 50. narozenin přizval sportovní gigant Nike známého režiséra Spika Leeho, aby režíroval a hrál v nejnovější reklamě, která se ptá diváků:…
19. 5. 202219. 5. 2022
Akce

Svengali, Havas, AC&C a MSL mají nejvíce šancí v soutěži Lemur

Sedmnáctý ročník oborové soutěže pořádané Asociací public relations zná finalisty. Vítěze vyhlásí na galavečeru 22. června.
19. 5. 202220. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 2022
JSNS kampan 2022 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.