

GroupM bude nadále pečovat o mediální prostor L’Oréal
L’Oréal dále pokračuje s mediální agenturou GroupM, respektive METS Czech, která pro L´Oréal už od roku 2018 plánuje a řídí online i offline kampaně.
„Kolegové v METS z české GroupM předvedli v rámci pitche na mediální agenturu famózní práci a naše více než tříleté partnerství s tímto prestižním klientem tak pokračuje. Obhajoba je vždycky výzva a tak mám opravdu radost, že to klaplo. Veliká gratulace ‚dream teamu‘ (Ondrej Šimůnek, Iva Žáčková, Filip Hromek, Markéta Endrštová, Jan Kurel a všem dalším). Do celé skládačky také přispěli VMLY&R ČR, Ogilvy ČR a Ogilvy Consulting ČR,“ napsal na síti LinkedIn David Lhota, WPP Country Manager Czech Republic. WPP je síť, do které patří i GroupM.
Reportované tržby WPP za první letošní pololetí meziročně narostly o 9,8 procenta a přesáhly 6,1 miliardy liber (přes 183 miliard korun). Vezmou-li se v úvahu jen tržby z pokračujících operací, činil by růst 16,1 procenta. Jen za druhé čtvrtletí by to bylo 26,4 procenta.
Podobné zprávy


Tomáš Klus řeší jako inspektor Klusó vraždy PET lahví


Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech


TikTok plánuje na Prague Pride řadu aktivit

