Foto: Dáme jídlo

Dáme jídlo rozšiřuje nabídku quick commerce v Praze i v regionech

12. 8. 2021 07:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost Dáme jídlo v příštích týdnech spustí doručování čerstvých i trvanlivých potravin v rámci stále populárnějšího segmentu quick commerce prostřednictvím vlastní služby Dáme market také v Brně nebo v Plzni.

Budoucnost online nakupování leží ve velmi rychlém doručování objednávek. Data nadnárodní skupiny Delivery Hero, do které patří i česká platforma Dáme jídlo, ukazují, jak moc zákazníci úsporu času při nakupování oceňují. Jen v letošním prvním čtvrtletí zaznamenala skupina Delivery Hero meziroční nárůst počtu objednávek v rámci takzvané quick commerce o 400 procent.

Podle výkonného ředitele Dáme jídlo Filipa Fingla tuzemské zákazníky velmi rychlé doručování zboží rovněž velmi zaujalo. „Každý, kdo jednou vyzkouší doručení nákupu do pouhých 30, 20, nebo dokonce 15 minut od objednání, už nechce měnit. Volný čas je pro lidi čím dál důležitější a oceňují, když mohou sami rozhodovat, jak ho využijí. Právě proto neustále rozšiřujeme pokrytí a šíři sortimentu v rámci quick commerce tak, aby si porci života navíc mohli dopřát další a další zákazníci u co nejpestřejšího sortimentu.”

Nabídka zboží, které si lidé na Dáme jídlo mohou objednat a nechat doručit kurýrem až domů zahrnuje už nyní kromě snídaní, obědů, večeří a nápojů z restaurací také čerstvé ovoce a zeleninu, maso, delikatesy a další potraviny, drogerii, doplňky stravy, hračky či řezané květiny. Zákazníci mají na výběr z nabídky široké palety partnerských obchodů, včetně sítí prodejen Tesco Expres, Žabka, Sklizeno, květinářství Kytky od Pepy nebo hračkářství Hamleys a další neustále přibývají.

Nové sklady a další rozmach

V rámci quick commerce již Dáme jídlo svoji nabídku rozšířilo do většiny krajů, pokrývá téměř celou Prahu a přidává další města a obce. V Praze, Jihlavě a Plzni nyní navyšuje počet partnerských poboček Žabka a doručování nákupů od tohoto partnera nově nabídne i v Příbrami a Táboře. „Zájem zákazníků v regionech o tuto službu předčil naše očekávání, což nás ještě více motivuje rozšiřovat pokrytí na nová a nová místa,” popisuje Fingl.

Filip Fingl

Rozšiřování nabídky quick commerce se kromě partnerských obchodů týká i vlastní služby Dáme market. Tu Dáme jídlo provozuje od února letošního roku a aktuálně rozváží ze čtyř skladů na území hlavního města a jednoho skladu v Olomouci. V nejbližších týdnech budou zprovozněny další sklady Dáme market v Brně, Plzni a Praze – Košířích, v září pak budou následovat České Budějovice, Praha – Malešice či Liberec a do budoucna jsou v plánu i další regiony.

„Díky optimalizaci logistiky a strategickému rozmístění našich vlastních skladů a partnerských provozoven plánujeme brzy zkrátit průměrný čas doručení objednávek v rámci quick commerce pod 15 minut, a to rozhodně není konec. Zkušenosti naší mateřské společnosti Delivery Hero ze zahraničních trhů ukazují, že je možné se dostat i pod 10 minut,” říká Fingl. Jako příklad uvádí Berlín, kde působí sesterská značka Dáme jídlo Foodpanda.

Mateřská společnost Dáme jídlo, skupina Delivery Hero, začala oblast quick commerce budovat v roce 2019. V současnosti má po celém světě již na 80 tisíc partnerů. Ti mohou díky spolupráci s platformami, mezi něž patří i Dáme jídlo, dosáhnout nejen vyšších tržeb, ale také přilákat zcela novou cílovou skupinu online zákazníků. Kromě toho Delivery Hero provozuje přes 600 vlastních kamenných skladů ve 35 zemích světa.

Prima FRESH bude hodnotit restaurace

Skupina Prima se svou agenturou Solootions se spojila s Dáme jídlo. Propojení se skupinou Prima a webovým online magazínem Prima FRESH nabízí čtenářům jedinečné recenze restaurací či bister z Dáme jídlo. Na webových stránkách a v aplikaci Dáme jídlo najdou milovníci gastronomie nově sekci Dáme FRESH restaurace, ve které redakce Prima FRESH doporučuje ty nejzajímavější vybrané restaurace a bistra, které jsou zárukou opravdového kulinářského zážitku. Ke každému podniku jsou připraveny podrobné recenze – čtenáři se mohou dozvědět, jaká byla rychlost dodání, jestli dovezené jídlo vypadalo stejně jako na obrázku a jaká byla výsledná chuť.

„Nabídku máme velmi pestrou. Kromě populárního rozvozu pizzy, sushi a rychlého občerstvení nabízíme též špičkové restaurace, kavárny a bistra, ze kterých si mohou naši zákazníci dopřát dokonalý gastronomický zážitek. Není tak problém s minimem úsilí zajistit opravdovou hostinu, a zároveň ušetřit drahocenný čas. Vítáme tedy spolupráci s agenturou Solootions, díky které si lidé na webu Prima FRESH mohou pročíst představení vybraných zajímavých podniků na naší platformě a inspirovat se k ochutnání nových pokrmů nebo vyzkoušení nových restaurací,“ říká Břetislav Stromko, ředitel marketingu Dáme jídlo.

Foto: Dáme jídlo

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.