Foto: Whoop.de.doo

Whoop.de.doo jde v nové kampani doslova až na krev

22. 7. 2021 14:07

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Značka intimních pomůcek pro ženy Whoop.de.doo designérky Anny Marešové jde se svou novou kampaní až na krev. Loni designérka uvedla na trh nový udržitelný produkt – menstruační kalíšek Whoop.de.doo, který je k mání pouze v červené barvě. Jako jeden z prvních kalíšků na světě tak skutečně „přiznal barvu“. 

Nová kampaň jde ještě dál. Je jemná, plná něhy a intimity, zároveň se ale nebojí ukázat přirozenost a tradiční modré tekutiny se tak nedočkáme. „Whoop.de.doo nikdy nebylo pouze o erotice. Vnímá ženu jako celek. Přirozeně a nenásilně spojuje dohromady vše, co k ženě patří. Je o jejích emocích, těle, intimním zdraví, cyklech, zdravém sebevědomí i o sexualitě. Společnost toto často odděluje a zároveň nás stále trochu nutí se za vše výše zmíněné stydět. Whoop.de.doo dělá pravý opak,“ říká Anna Marešová.

Nová kampaň s názvem Period Pleasure Stories oslovuje i mladší okruh zákaznic, kterým nabízí možnost čisté, zdravé a bezodpadové menstruace. Designérka tak opět posouvá hranice ženské intimity. Nebojí se přiznat, že menstruace je ze své podstaty spojená s krví, která se díky Whoop.de.doo vůbec poprvé v české reklamě skutečně objeví. 

Kreativu kampaně, produkci i media buying si mladá česká značka zajišťuje sama v malém týmu in-house v čele s designérkou Annou Marešovou. Na odvážném kreativním konceptu i realizaci se podílela s marketingovou manažerkou Whoop·de·doo Evou Zubec a kameramanem a výtvarníkem Martinem Bražinou. 

Anna Marešová

„S menstruační krví přichází do styku každý měsíc skoro polovina planety, přesto je stále velmi málo značek, které se ji odvážily ve svých kampaních ukázat. Na místo stigmatizující reklamní symboliky jsme se rozhodli být autentičtí, stále však se zachováním čistoty a estetiky, které jsou značce vlastní,“ vysvětluje Eva Zubec.

Kampaň startuje současně v Česku i na Slovensku, kde si značka už také našla své zákaznice, globálního rozšíření se dočká v druhé půlce léta. V české verzi uslyšíte hlas herečky Ester Geislerové, slovenskou verzi namluvila dramaturgyně Martina Sľuková a anglickou zpěvačka a kmotra značky Tonya Graves. Kampaň fotil slovenský lifestylový fotograf Martin Tiso, produktové fotky fotografka Kristina Hrabětová.

Značka Whoop·de·doo netradičně kombinuje hodnoty lásky a péče, které propojují menstruační kalíšek s dříve uvedenými produkty – venušinými kuličkami a vibrátorem. Love & care se staly motivem nejen nové kampaně, ale také základní myšlenkou nového brand manuálu, na kterém designérka se svým týmem začala pracovat před dvěma měsíci.

„Značka organicky roste a dospívá. Vytvořit nový, respektive náš první brand manual, byl naprosto nutný a pro mě velmi radostný krok. Kampaň je zároveň i prvním výstupem vycházejícím z nového manuálu značky, na kterém poslední měsíce usilovně pracujeme s designérským duem Nedelka/Dědic,“ doplňuje Marešová, která byla za svůj kalíšek nominována na na cenu Czech Grand Design v kategorii Designér roku.

Spolu s kalíškem představila loni Anna Marešová také vlastní podcastovou sérii o ženské intimitě Přiznej barvu. Prvních šest epizod věnovala tématu menstruace, které otevřela spolu s Tonyou Graves, Petrou Nesvačilovou, burleskou Miss Cool Cat, Terezií Kovalovou, Adélou Elbel a gynekoložkou Petrou Vrzáčkovou. Do konce roku se podcast dočká druhé série.

Foto: Whoop.de.doo

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.