Foto: Fusakle

Ponožkový byznys jede. Fusakle v Česku expandují

1. 7. 2021 07:07

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Fusakle, československá značka, která si zakládá na lokální výrobě svých ponožek, plánuje v Česku další kiosky i klasické prodejny.

Společnost momentálně prodává své „československé designové fusekle“ v 58 pop-up stáncích v Česku i na Slovensku, do konce roku se chce dostat na celkový počet 87 prodejních míst. Z toho bude deset kiosků a čtyři prodejny v Česku. Blíží se například otevření prodejny v OC Nový Smíchov.

„Neše československé Fusakle jsou poctivé, veselé i vážné, kvalitní, hodí se do kočáru i do vozu. Oživujeme výroby po celém Česka a Slovensku. Vracíme práci a život tam, kde se kdysi tvořilo dobré jméno našeho textilního průmyslu,“ napsal Martin Šesták, CEO Fusakle.

Klasické prodejní jednotky má značka ve velkých městech jako v Praze ve Westfield Chodov či v Galerii Vaňkovka Brno. Bezprostředně po lockdownu otevřela i jednotka ve Fashion Arena Prague Outlet. Jinak převažují pop-upové koncepty.
Konkurentem Fusaklí jsou i pestrobarevné Dedoles. Ty své produkty vyrábějí například v Číně a v Turecku.


Foto: Fusakle

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Tomáš Kopsa

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.