Foto: Coca-Cola HBC

Marketing společnosti Coca-Cola HBC bude nově řídit Martina Lovětínská

26. 7. 2021 12:07

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Ležák Gambrinus 12 se představuje s kampaní „Zralci na chmelu“

Ze stínu desítky vystupuje ležák Gambrinusu s kampaní od agentury McCann Prague a spoty od Boogie Films.

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

Cenné zkušenosti za zahraničí Lovětínská využije při dalším rozvoji marketingových aktivit zaměřených na zákazníka. Jejím cílem bude také urychlit restart klíčových kanálů

Novou marketingovou ředitelkou společnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko se stala Martina Lovětínská, zkušená manažerka, jež v systému Coca-Cola pracuje téměř 25 let. Do Česka se nyní vrací po úspěšném osmiletém působení v zahraničních pobočkách. 

Nejprve řídila marketing v Itálii, následně na stejné pozici pracovala v Irsku, kde později zastávala také roli obchodní ředitelky. Ve funkci nyní v Česku vystřídala Joonase Mäkilu, který se rozhodl v profesní kariéře pokračovat na poli vlastního podnikání.

Martina Lovětínská původně zahájila svoji kariéru v systému Coca-Cola jako analytička pro klíčové zákazníky v české pobočce v Kyjích. Během následujících let prošla v Coca-Cola HBC řadou rolí v komerčních týmech. V roce 2013 přijala nabídku z Coca-Cola HBC Itálie, kde dva roky působila jako marketingová ředitelka. Poté se v rámci skupiny přesunula do Irska, kde v pozici marketingové ředitelky čtyři roky podporovala inovace na poli produktů. Následoval rok v roli obchodní ředitelky, kde řídila růst výnosů a hodnot pro firemní zákazníky a v roce 2019 také nasazení podnikového systému SAP4Hana. Marketingovou ředitelkou Coca-Cola HBC Česko a Slovensko je od května 2021.

,,Martina je jasným příkladem, jak je u nás možné odstartovat kariéru a v případě vytrvalosti, píle a talentu ji posunout i do zahraničí. Jsme velice rádi, že se po osmi úspěšných letech vrací zpět do České republiky nabitá zkušenostmi. Navíc si z ciziny přiváží i velmi cenné zážitky v rámci složitého pandemického období. Věříme, že se nám společně ve spolupráci s obchodním oddelěním podaří pokračovat v nastartovaných aktivitách zaměřených na zákazníka a urychlit restart klíčových kanálů,” uvedl Dan Timotin, generální ředitel Coca-Cola HBC Česko a Slovensko.

“Mám velikou radost, že se opět mohu připojit k česko–slovenskému týmu. Období pandemie bylo velice náročné pro všechny – nejen pracovně, ale i soukromě a pro mě z té vzdálenosti obzvláště i kvůli rodičům, kteří zde žijí. Český byznys tu prokázal jednoznačně svou adaptibilitu a já se těším na marketingové aktivity, které pro naše zákazníky i partnery chystáme,” říká Martina Lovětínská, marketingová ředitelka Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, a doplňuje: “Jedna z těchto aktivit právě probíhá – oslavy 50 let od zahájení výroby nápoje Coca-Cola na území bývalého Československa, s tím související CSR roadshow 50 míst pro dobrý skutek v České i Slovenské republice a také mnoho soutěží v různých kanálech. V portfoliu 24/7 nás také čeká řada novinek, spotřebitelé se mají na co těšit,” uzavírá Lovětínská.

Foto: Coca-Cola HBC

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení