Foto: Mall Pay

Mall Pay mění logo, nové odkazuje na bezkontaktní placení

27. 7. 2021 06:07

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Nové služby, nové produkty, noví uživatelé. Fintech Mall Pay mění svou vizuální identitu. Stylizovanou platební kartu v ní nahrazuje NFC symbol pro bezkontaktní placení.

Nová značka přichází po třech letech od startu Mall Pay a symbolicky podtrhává změny, kterými služba prochází – představení chytrých kreditek, možnost generování virtuálních karet, rozšíření partnerských e-shopů na více než 7 000 nebo vstup na trh s chytrým pojištěním v e-shopech. Mall Pay v logu opouští někdejší siluetu platební karty a spojuje se s jiným symbolem – značkou pro NFC platby. Ten zákazníkům naznačuje, že Mall Pay chce být hlavním inovátorem ve světě financí. A to jak v online, tak offline světě.

„Mall Pay se za poslední roky neskutečně posunul. Už nejsme fintech s jediným produktem, naopak. Podařilo se nám vybudovat a rozvíjet úžasný ekosystém vzájemně se doplňujících platebních služeb,“ zmiňuje Adam Kolesa, šéf Mall Pay. „Chceme jasně deklarovat, že jsme digitálním inovátorem ve světě financí. I s novým logem chceme zákazníkům přinášet ta nejchytřejší řešení.“

Nové logo Mall Pay

Nová vizuální identita je také jedním z kroků k větší samostatnosti. Zatímco v minulosti se značka graficky hlásila ke skupině Mall Group, nové logo se vydává vlastní cestou a představuje zcela samostatnou vizuální identitu. „Chceme jasně ukázat, že Mall Pay tu je pro celý trh. E-shopy, které chtějí zlepšovat své služby pro zákazníky. Klienty, kteří s námi přeskočí zdržení spojené s placením úplně kdekoli,“ vysvětluje Kolesa. „Neznamená to, že bychom se k Mall Group přestali hlásit. Jen chceme ukázat větší otevřenost. Vyrostli jsme a dává smysl se více osamostatnit – i ve vizuální komunikaci.“

Za redesignem stojí česko-dánské designové studio Blackfish, se kterým Mall Pay spolupracuje na úpravách vizuální komunikace od loňského roku. Změna loga bude probíhat postupně – po digitálních kanálech dojde k jeho aktualizaci v aplikaci a velice brzy by se mělo objevit i na nových kartách.

V současnosti je s Mall Pay možné nakupovat ve více než 7000 českých e-shopech nebo online služeb, jako je Mall.cz, Vivantis, CZC.cz, Košík.cz, LeoExpress.cz, Patro.cz, Tescoma, Gant, Hudy, Husky nebo Trenýrkárna.

Foto: Mall Pay

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.