Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Aleph Holding
Zprávy

Fond CVC získal za 470 milionů dolarů podíl ve společnosti Aleph Holding

Redakce MAM15. 7. 202115. 7. 2021

Aleph Holding, globální partner největších světových hráčů na poli digitálních médií uzavřel partnerství s přední světovou soukromou kapitálovou společností CVC Capital Partners. V rámci partnerství bude mít CVC Capital Partners Fund VIII menšinový podíl ve společnosti Aleph. Transakce oceňuje společnost na dvě miliardy dolarů a má být uzavřena v srpnu 2021.

Aleph působí na více než 90 trzích po celém světě a oslovuje 2 miliardy spotřebitelů. Působí jako zprostředkovatel prodeje digitální reklamy pro přední platformy digitálních médií (Twitter, Facebook, LinkedIn, Snapchat, Twitch, Spotify, TikTok ad.), nabízí přístup na nové a rozvíjející se trhy a zároveň poskytuje komplexní sadu služeb, které pomáhají inzerentům maximalizovat hodnotu jejich investic do digitálního marketingu.

„Chceme globálně vyrovnat dostupnost digitální reklamy. Digitální média otevírají ekonomický rozvoj pro podniky a přinášejí řešení, která v analogickém světě nebyla k dispozici,“ komentuje Gastón Taratuta, zakladatel a CEO společnosti Aleph Holding. „Tato významná investice CVC odráží obrovskou poptávku po digitálních médiích, kterou vidíme na každém trhu po celém světě. V úzké spolupráci s CVC vidíme velkou hodnotu, jejich odbornost a portfolio společností vygenerují pro obě organizace zajímavý síťový efekt. Společně jsme připraveni pokračovat v rozšiřování našich globálních partnerství a poskytování hodnoty našim partnerům a místním inzerentům všude, kde působíme.“

„Je potěšením spojit síly se špičkovým týmem, který vybudoval tak výjimečnou společnost s vedoucím postavením v oboru,“ řekl Steven Buyse, Managing Partner ve společnosti CVC. „Aleph působí na atraktivním globálním trhu digitálních médií a má působivé výsledky růstu prostřednictvím svých exkluzivních vztahů s digitálními partnery. Pevně ​​věříme v hodnotu, kterou Aleph přináší inzerentům a mediálním partnerům po celém světě a těšíme se na podporu jeho pokračující expanze prostřednictvím našich 24 poboček v Evropě, Americe a Asii.“

Investice následuje období dynamického růstu společnosti Aleph. Společnost je na dobré cestě k tomu, aby v roce 2021 dosáhla hrubých prodejů reklamy ve výši miliardy dolarů, přičemž v roce 2020 dosáhla významného růstu a hrubých prodejů ve výši 475 milionů dolarů.

Aleph nedávno jmenoval Imrana Khana předsedou představenstva, což přineslo široké spektrum zkušeností, včetně vedení dvou největších technologických IPO v historii (Alibaba a Snap), kde byl hlavním strategickým ředitelem. Aleph také nedávno oznámil akvizici společnosti Ad Dynamo, která rozšířila stopu společnosti do Afriky. Dnes má tak Aleph, prostřednictvím svých společností IMS Internet Media Services, Httpool, AdDynamo a Social Snack, široké zastoupení v Evropě, Americe, Asii i Africe a stále rozšiřuje svoji působnost.

Zavřít reklamu

„Tečka“ za první fází očkovací kampaně. Další výběrko má podle MZd začít příští týden

Starší článek

Sportovní vrchol roku z Japonska

Novější článek

Podobné zprávy

Zprávy

Meta spouští v Česku kampaň o nástrojích na ochranu soukromí

Meta v Česku spouští kampaň „Moje Místo". Cílem je zvýšit mezi mladými uživateli povědomí o nástrojích na ochranu soukromí a bezpečnosti.
15. 8. 202215. 8. 2022
Marketing

Obří dinosaurus už se staví, pracuje na něm stovka 3D tiskařů

Téměř šest metrů dlouhý Pla(s)teosaurus bude přihlížet na předávání Cen SDGs nejlepším udržitelným projektům, které proběhne 13. října 2022 v budově…
15. 8. 202215. 8. 2022
Akce

Definitivní deadline Effie se blíží

Na zaslání přihlášek do letošního ročníku soutěže efektivní komunikace zbývá už jen pár dní.
15. 8. 202215. 8. 2022
Názory

Pride není zdaleka jen o průvodu Prahou

Letos proběhl již 12. ročník multižánrového lidskoprávního festivalu Prague Pride. Jedná se o týdenní festival s tradicí odkazující se až na nepokoje ve…
15. 8. 202215. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250
Commlab banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.