Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: eToro
Sport

eToro to v Česku myslí vážně. Fotbalová Slavia získala významného partnera

Pavel Hejkrlík29. 7. 202129. 7. 2021

Fintech společnost eToro se snaží narušit tradiční trh pro investování, aplikace je populární zejména mezi mladou generací, která funguje na sociálních sítích a zajímají ji technologie. Značka začíná být více aktivní také v Česku.

V minulém oznámila na českém trhu partnerství s mistrovskou Slavií Praha. Úřadující šampion s eToro podepsal víceletou smlouvu, společnost se stane generálním partnerem a na dresech sešívaných bude mít hlavní logo. Pro klub jde o významného partnera. Společnost eToro je totiž největším sponzorem Premier League i Bundesligy.

V nejvyšší anglické lize sponzoruje hned šest celků. Jde o Crystal Palace, Leicester, Southampton, dále Everton, Burnley a West Bromwich Albion. V Německu pak Frankfurt, Augsburg, Wolfsburg, Kolín, Union Berlín a druholigový Hamburg. eToro si na českém trhu najala pro komunikaci agenturu Cook Communications. 

Jak Češi investují?

Aktuálně firma představila rozsáhlý průzkum mezi retailovými investory. Mezi dvanáct zemí, kde probíhal, byla zařazena i Česká republika. Čeští investoři podle průzkumu společnosti eToro preferují akcie, znepokojuje je inflace a nedůvěřují české ekonomice. Zvyšuje se zájem drobných investorů o vzácné kovy, energetiku a nemovitosti. Průzkum ukazuje, že drobní investoři považují rostoucí inflaci za největší riziko pro svá portfolia. Jde o první ročník průzkumu Retail Investor Beat, který zkoumal odpovědi šesti tisíc drobných investorů napříč Českou republikou a dalšími jedenácti zeměmi v období čtyř týdnů končících 21. červencem.

Populární součástí portfolií mezi i investory napříč zeměmi byly investice do nemovitostí (22 %) a 40 procent globálních respondentů uvedlo, že nejlepší příležitostí v oblasti komodit pro příštích 12 měsíců budou cenné kovy, například zlato. Čeští investoři podle průzkumu nejvíce drží akcie (68 %), kryptoměny (37 %) a obligace (34 %). Mladší čeští drobní investoři se na kryptoměny zaměřují více, když ve věkové skupině 18-34 let jich do kryptoměn investuje 59 procent v porovnání s 30 procenty ve skupině 35-54 a 16 procenty ve skupině nad 55 let.

Ben Laidler, global markets strategist ze společnosti eToro, uvedl: „Data ukazují, že retailoví investoři mají vyvážená portfolia v poměru 60:40. Drží hotovost a zaměřují se na základy, jako je diverzifikace, aby rozměnili rizika. To je zlaté pravidlo v době, kdy vývoj trhu nelze předvídat, jako například v posledních několika měsících. Nikdo nezná magický investiční vzorec a šíření znalostí tím, že se mluví o investování nebo způsobech rešerše, je klíčem k tomu, aby se stali lepšími investory.“

Čeští investoři jsou nejvíce znepokojeni inflací (44 %), dále stavem globální ekonomiky (38 %) a růstem českého státního dluhu (29 %). Více než čtvrtina (27 %) českých drobných investorů uvádí, že stav české ekonomiky je jedním z největších externích rizik. Globálně vidí inflaci jako větší riziko muži (42 %) než ženy (34 %) a jsou shodně znepokojeni rizikem, které podle nich pro jejich investice představuje stav globální ekonomiky.

Pokud jde o správu investic a proces rozhodování, 40 procent dotázaných českých retailových investorů uvedlo, že čerpají informace hlavně z rešerší na Googlu. Následují osobní doporučení (38 %).

Zavřít reklamu

PPF chce být díky nové akvizici lídrem v lukrativním segmentu pronájmu lodí

Starší článek

Dentsu: Reklamní útraty by mohly letos růst o více než deset procent

Novější článek

Podobné zprávy

Zprávy

Meta spouští v Česku kampaň o nástrojích na ochranu soukromí

Meta v Česku spouští kampaň „Moje Místo". Cílem je zvýšit mezi mladými uživateli povědomí o nástrojích na ochranu soukromí a bezpečnosti.
15. 8. 202215. 8. 2022
Marketing

Obří dinosaurus už se staví, pracuje na něm stovka 3D tiskařů

Téměř šest metrů dlouhý Pla(s)teosaurus bude přihlížet na předávání Cen SDGs nejlepším udržitelným projektům, které proběhne 13. října 2022 v budově…
15. 8. 202215. 8. 2022
Názory

Pride není zdaleka jen o průvodu Prahou

Letos proběhl již 12. ročník multižánrového lidskoprávního festivalu Prague Pride. Jedná se o týdenní festival s tradicí odkazující se až na nepokoje ve…
15. 8. 202215. 8. 2022
Kampaně

Když si z člověka utahuje Ryan Reynolds

Herec Ryan Reynolds se v posledním reklamním kousku strefuje do svého byznysového parťáka, moderátora Roba McElhenneyho ve spotu na erektilní dysfunkci.
15. 8. 202215. 8. 2022
Reklama
Commlab banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.